|
Inlägg #21: Postat: 2005-01-02 12:59:00
|
|
Franklin |
Biff: Okej då. Strunta i ödmjukheten. Annamma pöbelmentaliteten fullt ut och kasta anklagelser och förakt åt alla håll innan alla fakta ligger på bordet. Det är ju ett utmärkt beteende som i alla tider gett lysande resultat. Lycka till.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2005-01-02 13:03:00
|
|
Franklin |
Linda: Till skillnad från dig är detta ingen politisk fråga för mig. Jag märker av dina antydningar att du framför din dator inbillat dig att jag är ett Persson-fan. Fel, fel, fel. Jag lägger däremot fokus där den hör hemma istället för att plocka fega poänger. Jag ger inte ett ruttet lingon för denna pöbelmentalitet som du och andra just nu visar upp. Men stå ni där i kör och skriker. Men bli inte förvånade om ni får tillbaka er mentala avföring, dubbelt upp, när alla fakta kommit på bordet.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2005-01-02 13:38:00
|
|
Biff |
Franklin, vilka fakta är det du menar egentligen? Du tvivlar på att regeringen verkligen har misskött sig, men ärligt talat, spelar det någon roll om den inte har det? Om det visar sig att regeringen har skött sig helt klanderfritt och ändå fått kritik, har ingen som helst skada skett. Om det istället visar sig att regeringen varit lata soffpotatisar som enbart reagerat på grund av kritiken som riktats mot dem, har en enorm skada redan hunnit ske innan kritiken nådde fram.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2005-01-02 13:39:00
|
|
Biff |
Falska anklagelser är inte farliga, men det är däremot uteblivna anklagelser mot falskt beteende, så vad har vi att förlora? Förståsigpåare, fåtöljhjälte och pöbelmentalitet? Lilla pojke, jag kommer inte bli uppretad hur du än försöker.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2005-01-03 01:10:00
|
|
Franklin |
Jooodå...du blev allt lite uppretad där!
|
| |