|
Inlägg #1: Postat: 2004-12-31 11:45:00
|
|
Unto S |
Du närmar dig nazismen. I en av dina kommentarer önskar du att kommunisterna alla som försvarar de svaga, alla som vill ha ett rättvist samhälle, alla som vill ha en röst/person även när det gäller näringslivet, alla som vill ha lika värde för alla människor på jorden inkl. invandrare och flyktingar i Sverige mm. skall raderas från svensk politik. Det är skrämmande Ståhlberg!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-12-31 14:20:00
|
|
stålis |
Lobbyister ingår väl i grupper som är samordnade? Jag betraktar mig som en enmanskonspiration. Inte heller får jag betalt för min "lobbyism" utan betalar själv för att skriva här.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-12-31 14:23:00
|
|
stålis |
Sen önskar jag att quislingparti som vänstern skall raderas ut vid valurnorna av väljarna. Det har ju förträdare med antidemokratiska förebilder som Lenin, Castro och Che Guevara. KFLM r hyser stalinbeundrarna numera. Men delar ironiskt nog mitt nej till arbetskraftsinvandring i dagsläget. Närmar sig därmed KFLM r nazismen?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-12-31 14:25:00
|
|
stålis |
Kan du svara på a om du läst Suat Ciceks artikel med krav på invandringspaus i Aftonbladet, som jag lagt ut webbadress till flera ggr, 2Om du anser att denne äldre invandrare också närmar sig nazismen? Innan du svarat på detta, anser jag fortsatt diskussion med dig meningslös.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-12-31 14:27:00
|
|
Jan Schmidt |
Svar 3: De förvirrade stackarna såväl till vänster som till höger, har mer gemensamt än vad som skiljer dem åt.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-12-31 14:39:00
|
|
stålis |
Tyskspråkig artikel för Unto, eftersom han inte pratar engelska, i vilken förre socialdemokratiske kanslern Helmut Schmidt kallar invandringen av turkiska gästarbetare ett misstag. Närmar sig Schmidt därmed också nazismen?
Länk: tinyurl.com
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-12-31 14:42:00
|
|
stålis |
Ena stundent beklagar Unto att jag kallar honom kommunist, i nästan svar 2 prisar han kommunismen.
Dr. Jekyll och Mr. Hyde?
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-12-31 15:29:00
|
|
Jan Schmidt |
Svar 7: Jag tror att du missuppfattar Unto. Han syftar på att alla vi som vill ha ett rättvist, demokratiskt, jämlikt samhälle öppet för alla, brukar skällas för "kommunister" av dig och dina gelikar men det förstod du säkert själv, eller..?.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2005-01-01 23:34:00
|
|
Anders Klasson |
Stålis är en rakryggad person
som säger sanningen till
skillnad från många andra
"lämmlar" som skriver här.
Det är "lämmlarna" och ännu mer deras politiska partier som driver