|
Inlägg #1: Postat: 2004-12-29 11:29:00
|
|
Sofia Hadjipetri |
Det är vanligt att kvinnor och män? som väljer ett barnlöst liv beskylls för egoism. Det var inte länge sen det inte ens fanns ett val. Numera gör det det.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-12-29 16:45:00
|
|
crypto |
ja alla är ju olika......nu finns det ju dock flest av dom som vill skaffa barndå vår biologi tvingar oss till fortplantningmen det är ju trångsynt av dom att inte förstå att alla kanske inte har det inbyggt.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-12-29 16:51:00
|
|
crypto |
att man som barn leker mamma pappa barn eller doktor är nog en sorts medfödd övninginstinkt därför gillar nog flickor dockor, det är ju dom som behövs mest under barnets första månader.
tiger ungar,alt katter hundar mm. leker med varandra och biter lite löst fast dom övar sig på var dom ska bita för att döda sitt byte,oftast halse
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-12-29 17:03:00
|
|
crypto |
att bli kallad för tjock för att förtjäna att få en man alt kvinna är ju inte så kul, mins när jag blivit överviktig efter en lång sjukhusvistelse när jag var 14, min pappa sa då till mig att det kanske skulle bli svårt att få en tjej när man som pojke har tuttar själv.......det gjorde ont
men jag tränade och gick ner min övervikt, men det tog ett par år.
och allt detta för att få klämma på ett par tuttar, fast jag lika gärna kunde klämt på mina egna om jag inte tränat bort dom.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-12-29 17:03:00
|
|
crypto |
forts.
därimellan träffade jag en kille och upptäckte att jag var bisexuell men han tyckte om mig fast jag var tjock.
själv vill jag inte heller ha barn så jag känner igen dom där förväntningarna från släkten.
om alla kunde förstå att alla inte har samma drifter eller mål här i livet så hade det varit lättare att leva som man vill.
|
| |