Alexander Bard - blott en brukare.

Inlägg #1: Postat: 2001-04-21 20:32:00
Börge Hellström
Gisela! Jag vet vilken WHO-rapport du syftar på. Jag vet också vilka som beställde den och varför. För varje sådan rapport du kan ta fram så skall jag ge dej 10 stycken som visar motsatsen.
Fråga; personlig frihet innefattar det rätten att få "välja" att supa och knarka ihjäl sig?
Inlägg #2: Postat: 2001-12-03 12:58:00
Regnbågen
Personlig frihet innebär faktiskt att man får supa ihjäl sig. Här i Sverige betyder personlig frihet dock att man inte får röka på. Dubbelmoralen är total!!!!!!!!!!
Inlägg #3: Postat: 2002-01-15 12:30:00
Johan
SÄLLA BÖRJE kan du inte ta och berätta för mig vilka det va som beställde rapporten och varför ??
Och sen skulle jag gärna vilja se 10 st forsknings rapporter som visar att cannabis är farligare än alkohol. Om du lyckas med att visa detta ska du ha en eloge, för någon sådan objektiv forsknings rapport existrerar inte ! Däremot så har svenska mydigheter och organisationer beställt rapporter som skall visa att alla droger som inte heter alkohol och nikotin är livsfarliga.
Inlägg #4: Postat: 2002-04-01 02:00:00
Brandy
jag väntar fortfarande med spänd väntan på att få veta vem eller vilka det var som beställde WHO rapporten, och att få veta vilka dom 10 andra rappoterna är. fast när man väntar på nått gott så är det ju bara härligt?!
Laddar...