|
Inlägg #1: Postat: 2004-12-20 20:15:00
|
|
Anna Li |
puh!, det är jobbigt att behöva logga in på nytt igen hela tiden
Tack för beröm! Jag försöker absolut inte hålla igen, men det blir svårare och svårare att hitta något att endorfinkicka på. Både för att man blir äldre och "har" mer. Och för att man med två småbarn och heltidsjobb måste kunna förlägga det hela till mellan 21.30 och 23.00. Om man inte skulle ta och förändra hela livet förståss.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-12-20 22:51:00
|
|
MdaG |
Endorfinkicka på "mindre" saker. Bli en rackare på att måla, skaffa jaktlicence, cykla vättern runt etc. Jag tycker att det funkar :
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-12-21 00:02:00
|
|
MdaG |
Förresten, om du tycker det är jobbig att logga in hela tiden så kan du byta webläsare till någon som "kommer ihåg" vad du gjorde sist. Ett exempel på en sådan är "mozilla firefox".
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-12-21 07:09:00
|
|
Anna Drangel |
Till MdaG: Jo Firefox kommer ihåg lösenord mm, men har inte funkat för mig när jag vill lämna artikel - då måste jag gå via MS Outlook. Men för att läsa och kommentera funkar den utmärkt.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-12-21 07:20:00
|
|
Anna Drangel |
Jo, det är väl så när man har barn. Men å andra sidan - allt har sin tid. Njut av dina barn medans tid är... Du får väl läsa om andras äventyr. Det finns en otroligt bra bok som handlar om en kvinna som ensamseglar jorden runt - den blir man inspirerad av om inte annat.
|
| |