|
Inlägg #1: Postat: 2004-12-17 15:04:00
|
|
AlfVerner |
Jag utgå. från att du avser personangreppen. Dessa personangrepp, d v s artikelförfattarnas bevekelsegrunder kommer att även fortsättningsvis att utsättas för den brutaláste granskning, MEN DET HAR ALLTID ETT UTGÅNGSLÄGE I ARTIKELN och jag står fullt ut för min ståndpunkt.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-12-17 15:07:00
|
|
AlfVerner |
T ex så har jag dömt ut Gudrun Schyman för länge sen och kommer att låta henne rulla i tjära och fjädrar, på samma sätt som vissa opportuna och polulistiska artikelförfattare kommer att få veta att dom lever. MEN JAG KLOTTRAR INTE, det är skillnaden.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-12-17 15:09:00
|
|
AlfVerner |
Sen kan det som vissa kanske uppfattar som "en mognadsgrej" egentligen bara var uppgivenhet inför talanglösheten. I andra fall ser jag en utveckling och kan känna att jag tagit i för mycket från början, men personkritiken finns alltid och ska alltid finnas med, positiv som negativ. Präster tåler jag inte...
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-12-18 08:56:00
|
|
AC Collin |
När kritiken är saklig och inte personlig DET är moget kan man ta den på allvar, Alf. Sen finns det gott om självutnämnda småpåvar här som anser sig veta vad som är talangfullt och inte. Frågan är vad de har för syfte med “kritiken”, att klämma åt eller uppmuntra. Vad tror du? God jul pårej förresten.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-12-18 17:05:00
|
|
AlfVerner |
ALLA vet vad som är talangfullt, det finns inget annat utgångsläge, sen är det helt upp till var och en att ansluta sig till den ena eller andra skolan. Jag stöder MINA och argumenterar för det, det är varken svårt eller märkvärdigt. Ett par artikelförfattare tycker jag håller så FRUKTANSVÄRT låg nivå att mitt syfte är att få dom att läsa mer och skriva mindre. God Jul till dig också, flyktfågeln och prästinnan i Mendrixkapellet.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-12-18 19:34:00
|
|
AC Collin |
Om det finns något Mendrixkapell så är väl prästinneämbetet redan upptaget? Jag är nog snarare flyttfågel än flyktfågel, återvänder när det dagarna blir längre och ljusare.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-12-18 23:33:00
|
|
Anders Klasson |
Tycker Alfs Artikel var Nödvändig,
liksom Sourze krav på inlogg.
Teoretiskt kan t.ex Musse Höst
fortfarande vara 10 personer
samtidigt, men det blir svårare
att genomföra det nu om man bara
har en Dator,vilket är fallet för
dom flesta.Förut när man inte hade
inloggskrav kunde Musse H vara
20 man eller fler.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-12-18 23:35:00
|
|
Anders Klasson |
OBS:Nu när man är inloggad kan man
inte använda Bakåt-knappen i
webbläsaren, använd länken
höst upp på denna sida.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2004-12-20 01:20:00
|
|
Jon Hallqvist |
Rent strunt? Har ni läst Mustafas inlägg? Har ni förstått Mustafas inlägg? Jag tycker kommentarer är roliga, jag föredrar trådar med många inlägg, är jag ensammen om det? Jag tycker man skall ta det som en komplimang att den lilla lustigkurren spenderar sin tid på att faktiskt läsa en skit. Han har betydligt mer potential än nån annan på det här stället, och jag är aldrig snabb att ge beröm.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2004-12-20 23:17:00
|
|
MdaG |
Jag har läst Mustafas inlägg och de är inte roliga. Ren dynga är det faktiskt. Vad i hans kommentarer är roligt? Då finns det mer att hämta i Alfs attacker, de har i alla fall lite substans. Jag kan fortfarande garva åt en metafor han drog om Schyman för över ett halvår sedan.
|
| |