Glöm körkort - Uppkörning 2

Inlägg #1: Postat: 2004-12-16 21:27:00
Janne Josefsson
Och om det inte hjälper? Tja, då har du ju redan det olagliga nekandet på videoband vilket torde vara tillräckligt för om inte fällande dom så åtminstone garanti för att slippa samma uppkörningsperson nästa gång. :-
Inlägg #2: Postat: 2004-12-17 13:25:00
AlfVerner
Jag ska ta upp detta med henne. Sen är det inte direkt pappan hon vill ha med sig, hon är inte riktigt komfortabel med hans tydlighet. Hon hade nog hellre åkt med en självmordsbombare - däremot finns det nog kompisar kan stabilisera upp och filma...en balansgång på slak lina eftersom det sätter laddning i hela sítuationen.
Inlägg #3: Postat: 2004-12-17 15:17:00
AlfVerner
...sen undrar jag om inte övergreppsfrågan har ett sådant allmännintresse att det lämpar sig för en större publik, att denna infekterade flytande "trafiksäkerhets"-pråm måste saneras för att återupprätta tro
värdigheten för Vägverkets och bilskolornas maktutövning.
Inlägg #4: Postat: 2004-12-17 15:19:00
AlfVerner
Jag menar, det var ju inte många år sedan som en bilskolekartell avslöjades, där en bilskola blev utfrusen av övriga "bastubadare". Var det inte du som gjorde även det reportaget?
Inlägg #5: Postat: 2006-02-10 14:49:00
Gordana
Enligt Vägverket får instruktören bestämma on någon får följa med eller inte. Alltså det är tillåttet på högskola och inte på Vägverket.
Laddar...