Fega debattörer på Sourze

Inlägg #1: Postat: 2004-12-16 21:04:00
forts
Så du tog verkligen upp ett angeläget ämne. Tack!
Inlägg #2: Postat: 2004-12-16 22:13:00
Birgitta S.
Tråkigt att höra om det du blivit utsatt för efter dina artiklar. Det gör mig illa berörd. Vänner och släktingar försökte med få mig att sluta skriva på Sourze men tyckte inte jag gjort något fel utan de som skriver perversiteter och hot är de som ska bort.
Inlägg #3: Postat: 2004-12-16 22:23:00
anne skåner
Bra, man ska inte ge upp för hot i så fall ger vi dem bara rätt att fortsätta . bästa sättet att gå vidare är det fria ordet och demokratiska principer. Stå på dig, det tänker jag göra. Kram
Inlägg #4: Postat: 2004-12-16 22:24:00
Linda i Skåne
Sedan finns det personer som skriver på Sourze bara för att de har ett så stort behov av att "synas" även om de är anonyma. Jag hade gärna använt mitt efternamn okså men efter vad jag fått läsa här i kommentarsspalterna så ställer jag mig tveksam till detta. Och det beror helt och hållet på inlägg som är direkt påhopp på skribenterna här och svårigheter att själva kunna ta kritik för det man skrivit.
Inlägg #5: Postat: 2004-12-16 22:28:00
Linda i Skåne
Yes, Anne Skåner. Kampen för rätten till det fria ordet måste gå vidare! Det är allas kamp. Sakligt skrivande och möten i seriösa debatter ger ett väldigt bra demokratiskt klimat.
Inlägg #6: Postat: 2004-12-16 22:28:00
Myran
Det är beklagligt att sånt händer.
Undrar vilka nickname det är som har gjort så mot dig? Mordhotat dig osv?
Inlägg #7: Postat: 2004-12-16 23:11:00
"Vad rätt ni tänkt......"
Kampen för det fria ordet, tryckfrihetens banér, måste föras genom censur och att hindra oliktänkande att få skriva på Sourze. Endast politiskt korrekta åsikter ska få framföras! Så rätt, så rätt!
Inlägg #8: Postat: 2004-12-17 00:22:00
Sunny
Jag hade till en början varit mycket nöjd ifall man kunde "låsa" sitt eget nick! Själv är jag varsam med orden o blir förtvivlad när en utsatt o känslig människa tror att det är jag som hoppar på henne.
Inlägg #9: Postat: 2004-12-17 00:53:00
Soilander
Svar 7: Det är inte "fria ordet" att vara anonym när andra är identifierbara. Det är inte "fria ordet" att systematiskt kränka andra människors självkänsla och förfölja dem. De flesta betalar för att skriva här, vilket jag anser är seriösare än chattforum än t.ex. IRC.
Laddar...