|
Inlägg #1: Postat: 2004-12-15 17:58:00
|
|
Digerdöden |
Röstat fram vad? Det har inte vart något val om multikultisveriges vara eller icke vara. Det har inte ens diskuterats. Inte ett enda riksdagsparti har en invandringskritisklinje. Mångkulturen är politikerelitens projekt. Ett projekt som på 15år har förändrat sverige för all framtid.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-12-16 10:28:00
|
|
Tommie Nygren |
Man kan inte rösta om allt. I Sverige verkar råda demokratihjärntvätt, allt som majoriteten tycker är rätt och om man röstar om något så "är" det så.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-12-16 15:08:00
|
|
Krister |
Du menar att det är bra att en av det största förändringarna av det svenska samhället igenom historien inte är demokratiskt förankrat?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-12-16 16:06:00
|
|
Tommie Nygren |
Vad skulle vi ha röstat om? Religionsfrihet? Yttrandefrihet? Rätten att bära vilka kläder man vill? Rätten att äta vilken mat man vill? Rätten att fritt organisera sig? Demonstrera? Exakt HUR skulle omröstningen ha sett ut? "Ska vi släppa in människor från andra länder i landet?". Skulle vi begränsa rätten att bygga fritt för att förhindra moskébyggen? Jag tror som sagt inte på nationalstaten, jag tror den är en grund för de problem vi har. Jag har svårt att se hur omröstningen skulle se ut.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-12-16 16:06:00
|
|
Tommie Nygren |
Men presentera gärna ett förslag, min fantasi är ibland rätt begränsad.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-12-16 16:39:00
|
|
Krister |
Alla medborgare skall ha rätt att göra det de vill så länge det inte skadar andra medborgare, det tycker jag är grundläggande. Invandring ska ske i samklang med samhället, nationen och i framtiden unionen. Det är allt.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-12-16 19:32:00
|
|
Sofia |
Vad fasen ska man då rösta på om man inte vill ha ett mångkulturellt sverige men ändå vill ha demokrati och sådant?
Sverigedemokraterna eller NS? Det finns inga alternativ.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-12-17 00:31:00
|
|
Anders Klasson |
Sofia och andra,som du ser så har
det gått väldigt långt när nästan
dom enda som skriver artiklar om
Rätten att hylla Nationella symboler
själva inte tror på Nationalstaten.
Säger inte detta det mesta om hur
långt saker och ting har gått ?
Såna som Tommie Nygren tror att
dom på egen hand ska kunna ta sig igenom högen med alla blattar som hatar vita Svenskar och ändå överleva,dom är bortom all räddning,ingen ide att diskutera med dom,dom fattar ändå inte.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2004-12-17 10:04:00
|
|
tomster |
Anders: du ska nog inte uttala dig för svepande om nyttan med att diskutera med mig. Jag har inte viftat bort dig, vilket jag i Sveriges klimat hade kunnat göra och varit PK. Jag är en person som är FÖR dina rättigheter att leva precis som DU vill och din rätt att uttala dig offentligt. Du avfärdar mig för att jag inte tycker som dig på en punkt. Jag känner mig inte bortom all räddning, jag känner att jag inte behöver räddas alls, så du kan bara avstå.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2004-12-18 01:09:00
|
|
Anders Klasson |
Hoppas du då har Colt 45:orna laddade,inom en snar framtid kommer du garanterat bli tvingad att använda dom eftersom du inte tror på Nationsgränser.Men jag ska
inte sitta här och säga "vargen
kommer" för det märker ni nog,
eller också går det så snabbt att
det kan ta ett tag att fatta att ni
helt plötsligt hamnat i himlen,
eller dödsriket som andra kallar det.
Har inget emot tomster som person,
men eran tro på mångkulturen
kommer att ta livet av er en vacker dag.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2005-01-24 23:25:00
|
|
tomster |
Anders, återigen, tror du på dina drömmar? Tjacka för tusan hus ute på landet i skogen, börja packa och flytta långt bort från blattarna i Stockholm och förfallet... som av en slump långt bort från mig...
|
| |