Skippa Florence-andan

Inlägg #1: Postat: 2004-12-15 17:24:00
Nartin
hej, vad är det här för kvalificerat skitsnack? är det BARA kvinnor som måste fråga sina män? existerar motsatsen inte? Alla dina erfarenheter och åsikter verkar vara hämtade från 40-talet.
Inlägg #2: Postat: 2004-12-16 07:27:00
Peter
Jamen det är väl självklart att man frågar sin partner om det passar? Om jag bara skulle göra det som faller mig in, utan att fråga min fru om det passar hennes planer, så skulle jag vara otroligt omogen och nonchalant mot henne.
Inlägg #3: Postat: 2004-12-16 13:16:00
Tommie Nygren
Dels som Peter säger, sen tror jag att Mysan generaliserar lite, om man säger så. Jag ger min partner full frihet. Det är svårhanterat, men det är inte min sak att kontrollera att hennes löften om kärlek till mig uppfylls, det har jag inte lust eller ork till. Jag ger henne det jag vill ha: frihet. Det är dock påfrestande att ge något som man inte får tillbaka alltid. Men frihet är en vanesak, till slut ska nog svenska folket kunna hantera den också.
Inlägg #4: Postat: 2004-12-16 23:31:00
Jello
Eller hur Mysan, och när männen är ute och super upp hushållskassan så dunkar varann i ryggen och skämtar de om att de ska hem och spöa kärringe
Inlägg #5: Postat: 2004-12-17 09:43:00
Nartin
medan kvinnorna är hemma och gör bara nytta. alla, alltid, jämt ständigt.
Laddar...