Inlägg #1: Postat: 2004-12-15 01:02:00
|
Uno Hansson |
Försök till nedlåtande trams, Patrik. Om alla nyanser som behöver ventileras, redan hade varit debatterade och konsensus hade uppnåtts, så hade du ju inte ens brytt dig om att kommentera.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-12-15 09:53:00
|
Marcus |
Hitler hade också mycket som han ville ändra på, arbete till att tyskar, högre löner till balletdansöser som tjänade mindre pengar än strippor. Goda bra saker! För den saken skull var Hitler ingen jag skulle rösta på.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-12-15 09:54:00
|
Marcus |
Sverigedemokraterna har också en del bra saker, mer pengar till Pensionärerna. Det går alltid att hos någon hitta något bra... Men det fråntar inte feminismen extremt strora ojämställdhet. OCh det var ju jämställdhet inte ojämställdhet vi ville ha eller hur!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-12-15 09:55:00
|
Marcus |
Patrik har rätt i sin kritik! Den var myket bra :-
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-12-15 09:56:00
|
Marcus |
Feminismen är och förblir ojämställd det är därför jag och många med mig är emot den och alltid kommer vara emot den.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-12-15 10:47:00
|
Tommie Nygren |
Detta med att kvinnor tjänar mindre än män: lönediskriminering har fortfarande inte lett till en enda fällning i arbetsdomstolen, om jag inte missminner mig? Ofta beror löneskillnaderna på att det är olika arbetsuppgifter. Ofta övervärderas dock männens arbetsuppgifter som i fallet med medicinteknikerna vs barnmorskan. I övrigt så finns även detta att kvinnor är sorgligt mycket sämre på löneförhandling än män, generellt.
|
|