|
Inlägg #1: Postat: 2004-12-14 17:14:00
|
|
Dennis |
Hej Sur-Shima! Du kan ju börja med att förklara för oss dumma var du har fått dina s k fakta ifrån. Det kan väl aldrig vara ROKS?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-12-14 17:26:00
|
|
bubblan |
Japp. Thats the way to go - dumförklara alla. "ingen" i din text omfattar alla. Jag måste erkänna att jag också hade svårt att möta kritik... ...när jag var FEM ÅR GAMMAL. Kan vi inte kompromissa? Istället för att komma med en massa nya budskap, kan du inte försöka stå för det du skrivit och folk kritiserar? Det får man väl liksom vänta sig om man skriver i ett debattforum.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-12-14 17:27:00
|
|
bubblan |
...Kompromissen ligger i att du naturligtvis inte måste svara de infantila "vilket skräp!"-kommentarerna. Det skulle vara rätt intressant att jämföra vem som var "dummast" av du och många av de mer seriösa kommentatorerna.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-12-14 17:47:00
|
|
Tommie Nygren |
Det här var givetvis inte Shima. Det var ett litet skämt. En ironi över att hon slutat svara på alla kommentarer även mina superbra eftersom hon fått kritik en del befogad med hänvisning till att hon ska skriva en ny artikel. OK, men riktiga Shima, kommer du svara på mina frågor då?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-12-14 17:56:00
|
|
bubblan |
Du har nog rätt. Det stämde dock rätt bra med personligheten tyckte jag... ;
|
| |