Glöm körkort - bilskolemaffian sätter stopp

Inlägg #1: Postat: 2004-12-14 00:23:00
Alf Carlsson
I gammal god stil övergår så sakdebatten i personliga påhopp, som alltid...Nej, det var inte jag som var hennes instruktör. Hon ville absolut inte träna för mig vilket i ert perspektiv ytterligare borde understryka hennes goda omdömme - sorry. Hon tycker också synd om sig själv med en sådan far, men det har INGENTING, absolut ingenting med hennes förmåga att köra bil att göra.
Inlägg #2: Postat: 2004-12-14 00:27:00
Alf Carlsson
Så paradoxen är att jag egentligen borde varit nöjd eftersom hon valde bort mig som handledare. Jag borde ha jublat och sagt "vad var det jag sa..." MEN HON KÖR EXTREMT BRA, TROTS att hon aldrig tog ut handledarintyg till mig. Fattar du Sten Luthman? Hon kör strålande bra, men blir kuggad av en undermålig inspektör, sannolikt rekryterad från bilskola, vilket borde förbjudas så länge man inte har ett system som följer upp inspektörerna. Vi har fått en MAFFIA med förutfattade meningar.
Inlägg #3: Postat: 2004-12-14 00:30:00
Alf Carlsson
...så vad säger du Sven Luthman, får man korsa sina armar när man svänger ratten och hur agerar man i en rondell - för du tillhör väl branchen och har klara uppfattningar...
Inlägg #4: Postat: 2006-02-10 15:13:00
Gordana
Skitkommentar Ste
Laddar...