Finalister Oktober-November

Inlägg #1: Postat: 2004-12-13 09:36:00
Isabella M
Måste kanske förklara att det inte är författarna som personer, utan deras prestationer, som kommer att bedömas : På likartat vis är det inte dikternas kvantitet utan kvalitet som är av betydelse.
Men jag tar gärna emot allt lycka-till jag kan få av dig, det lär jag säkert behöva. Tack!
Inlägg #2: Postat: 2004-12-13 12:19:00
Stjärnan i det blå
Jo, välj den uppblåste Ambjörn.
Han behöver blåsa upp sig ännu mer så att han kan lyfta mot stjärnorna. Blås upp den uppblåste Ambjörn så får vi ännu en stjärna klar på vår ljusförorenade civilisations natthimmel som kan leda våra vackelsteg mot frälsningen och härligheten...
amenbj... eeh, just-det-jag-är-ju-anonym
Inlägg #3: Postat: 2004-12-15 12:34:00
Oskar Hanska
Hey I.M, hoppas du får behålla lite naglar och inte tuggar i dig allt av dem. Lycka till, och glöm inte helt bort oss som under december fortsätter publicera våra rader...
Inlägg #4: Postat: 2004-12-16 01:16:00
Isabella M
Oskar, jag kan garantera dig att decembers publiceringar inte blir bortglömda. Det blir ett förargligt glapp här i slutet som jag ska söka korrigera efter bästa förmåga. December 2004- dikter slås samman med januari 2005, sedan om jag är kvar då fortsätter allt i vanliga spår igen. - Tack för lyckönskningarna, desamma önskar jag dig. God jul & Gott Nytt År - allesammans! :
Laddar...