Ibland är världen vacker

Inlägg #1: Postat: 2004-12-12 14:42:00
mikebike
jaha, man tackar. det är bra att du säger det för du känner mig ju så väl; hur menar du?
Inlägg #2: Postat: 2004-12-12 14:53:00
Peter
Jag känner inte dig, men jag tycker att attityden i din text är sådan. Det var därför jag poängterade det. Jag tycker du koketterar med att du snor pengarna av din granne, tjuvåker på tåget och en allmänt föraktfull attityd mot ett system som du lever gott på. Som person är du säkert mycket mer än så. Bara det att du skriver artiklar här tyder på att du bryr dig och är en ärlig person som vill något.
Inlägg #3: Postat: 2004-12-12 15:04:00
Peter
Hoppsan! Oj, jag läste om din text och såg att jag läst fel. Du lämnade tillbaka plånboken med innehåll. Det förändrar saken och jag får be så mycket om ursäkt! Jag tolkar därmed resten annorlunda också. Hoppas att du godtar min ursäkt!
Inlägg #4: Postat: 2004-12-12 15:08:00
Peter
Nämn nu var jag för snabb! Du tänkte dig att sno pengarna! Då är vi tillbaka där vi började och min ursprungstolkning gäller för mig.
Inlägg #5: Postat: 2004-12-13 01:02:00
mikebike
peter! tyck vad du vill... ett system jag lever gott på... phahahha det var roligt. sorry att jag valde att skriva ur ett inte sockersött perspektiv där ingen gör några fel. en utopi. du är säkert en perfekt människa så som du dömer;
Laddar...