Är Gud amerikan eller terrorist?

Inlägg #1: Postat: 2004-12-11 13:25:00
Sanningssägaren
Just det. Du liknande honom vid någon polismördare. Det är ju helt barockt. Bara för att någon inte sympatiserar med din tro. Det gör inte jag heller. Skall jag också jämföras med en mördare eller diktator nu, ditt nöt?
Inlägg #2: Postat: 2004-12-11 13:28:00
Sanningssägaren
Det finns några djupt obehagliga personer här inne. Den jag tyckte värst om förut var en pedofil, men du tar nästan priset, Soilander. Men jag vill faktiskt att du skall få fortsätta att uttrycka dig. Till skillnade från dig så är jag emot censur. Även du skall få uttrycka dig, Soilander. Det kan vara bra att ha som bevismaterial senare om inte annat. Och nu: tack för mig. Jag har viktigara saker för mig än att käbbla med ett urbota nöt som du uppenbarligen är.
Inlägg #3: Postat: 2004-12-11 16:15:00
Peter Soilander
Du skall hamna i helvetet och lida och brinna tills du bekänner dina synder!!!!
Inlägg #4: Postat: 2004-12-12 00:15:00
Soilander
Du menar min diskussion med Jon Hallqvist i artikeln "Lammen tystnar". För det första så har väl den där Mustafa Höst ställt till med en hel del otyg här, och sedan så kommer han med den ena kränkningen efter den andra - som jag inte tänker acceptera. Om han inte vågar stå upp som en juridisk person så är det inte svårt att ta reda på det.
Inlägg #5: Postat: 2004-12-12 00:20:00
Soilander
Nej, det är inte barockt att likna Mustafa Höst med Hampus Hellekant, eller med djävulen. Stilistiskt håller det. Sedan, om han dyker upp som juridisk person får jag akta mitt ordval några grader, men om han leker anonym så ska han bara veta hur lätt det är att avslöja hans identitet, som han byggt upp fiktivt här...
Inlägg #6: Postat: 2004-12-12 00:30:00
Soilander
Och sedan, varför kalla mig för "dumskalle", "din nöt", sedan jämställa mig med en pedofil tar priset. Kallar du detta för "yttrandefrihet"? Jag kallar det för förolämpning, systematisk kränkning av ens självkänsla, sandlådekastning o.s.v. Märkligt att du ändå påminner om Jon, som svarade så osakligt att jag mellan meningarna tyckte synd om honom.
Laddar...