|
Inlägg #1: Postat: 2004-12-09 18:40:00
|
|
Olof |
Jag hoppas svenskarna får kunskapen om vilken integrationspolitik Leijonborgs tokar vill bedriva speciellt när det gäller anhöriginvandringen och "amnesti" för illegala/gömda flyktingar, då kommer ingen vilja rösta på dem längre. De kör med någon slags Robin Hood-politik, fast med en lömsk modifikation "Ta från svenskarna och ge till invandrarna".
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-12-09 22:31:00
|
|
Yohannis Petersson |
Olof, du får ursäkta mig, men jag förstår inte vad du menar?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-12-09 22:40:00
|
|
Olof |
Läs deras 29 punkters "flykting" och integrationsprogram, så kanske poletten trillar ner. Vanligaste tricket de kör med är att kalla alla invandrare för flyktingar, redan där är de ute och cyklar. Dom är svenskfientliga ända in i benmärgen.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-12-09 22:43:00
|
|
Olof |
Det enkla testet man kan göra på en folkpartist politiker, är att fråga hur många miljoner kineser de vill ska få komma till Sverige. Bli inte förvånad om de vräker ut sig att 20 miljoner skulle vara lagom.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-12-10 13:10:00
|
|
Jona Hex |
Olof har helt rätt, ju fler som förstår
detta ju större chans har vi att
rädda Svenska Folket från en
annars säker undergång.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-12-12 17:17:00
|
|
Yohannis Petersson |
I såfall är inte Fp ensamma om den etiketten, den används nästan alltid från S och vänsterut. Det är ett stort problem, man bör skilja mellan flyktingar och invandrare. De sista flyr ju inte sitt hemland p g a förföljelse utan för att de vill skapa ett annat liv någon annanstans. Det förutsätter också då att de kan eget ansvar. Medan flyktingmottagning är en politisk fråga.
|
| |