|
Inlägg #1: Postat: 2004-12-08 22:17:00
|
|
Olof |
Jag instämmer tyvärr, mannen är helt galen.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-12-08 22:27:00
|
|
Linda |
Jaha, på vilket sätt då? Skriver man uttalandet som dessa måste man faktiskt vara specifik dessutom. Om Lars Leijonborg skulle "vara galen" hur är då de människor som röstat på honom och hans parti. Lika galna?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-12-08 23:33:00
|
|
Inferno |
Tyvärr Linda, när någon avslöjar den social/kommunistiska diktaturens sanna ansikte, då blir man automatiskt kallad galen, mongo, fascist, kvinnohatare, näspetare,etc etc. Det är de nyttiga idioterna som talar. De som hellre talar än tänker.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-12-09 13:27:00
|
|
Kutje |
Jag tror inferno har druckit lite för mycket glögg.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-12-09 17:30:00
|
|
Linda |
Det ligger mycket stor ironi i att jag tycker att ert resonemang håller hög standard. I mitt tycke känns inte det ni skriver seriöst men eftersom vi lever efter demokratiska principer får man ju acceptera det ni skriver. Leijonborg skulle nog finna det intressant att bemöta er kritik om det kommer så långt. Det är lätt att "skriva av" sig på en sådan här spalt där man dessutom är anonym.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-12-09 22:32:00
|
|
Olof |
Linda, Leijonborg skulle bara ställa upp om någon filmade samtidigt. Vi har sett honom göra allt för många korkade tv framträdanden där han gör bort sig, men han verkar tro tvärt om.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-12-10 18:08:00
|
|
Linda |
Kanske är han klassens clown, kanske inte men alla har rätt att få bemöta kritik mot sin person, så även Leijonborg! Att sedan politiker drabbas av någon form av storhetsvansinne är ju inget nytt. Men kring varje politiker står en ring av "häpna" medarbetare. De personerna skulle jag vilja syna istället, en personlig reflektion. Och folket röstar på alla dessa "trevliga och folkkära politiker" Jag säger bara en sak: Huga!! Ha en kul Jul Olof
|
| |