Lesbisk på låtsas

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2004-12-09 11:59:00
Christoffer Persson
" Ja varför är ofta bögar så otroligt snygga medan lesbiska ser för taskiga ut". Var det ett skämt eller lever du i någon konstig värld?
Inlägg #22: Postat: 2004-12-09 15:23:00
Chris.X
Sofia svar 12: Du har inte levt som man, och du är inte en man. Du förstår inte hur svårt det är för män att "få till det". Själv har jag tränat i över 7år, har bra kropp, lite underhudsfett och en rätt bra verbal förmåga. Inte under hela mitt 24-åriga liv har en endaste tjej raggat på mig. Jag har blivit nobbad miljoner gånger.
Inlägg #23: Postat: 2004-12-09 15:24:00
Chris.X
Detta är en verklighet som minst 90 av alla män lever i. Vi kan inte "bara ha sex" när vi vill. Visst, vi kan gå in på toaletten och dra en tarzan, men om vi ska få sex med en tjej krävs väldigt mycket tur att hitta rätt tjej som inte har George Clooney som mall för hur en pojkvän/ligg ska se ut och vara.
Inlägg #24: Postat: 2004-12-09 15:27:00
Chris.X
Många tjejer verkar tyvärr tro precis det du gör; Att killar kan gå in på vilken krog som helst, plocka upp en tjej och sedan ha sex med henne. Verkligheten kan inte vara mera fel. Själv bryr jag mig inte, för jag har inte problem att hitta flickvän, men att "bara få sex när vi vill" går inte. Om man inte är Brat Pitt eller liknande d.v.s
Inlägg #25: Postat: 2004-12-09 15:31:00
Chris.X
Det enda sättet du skulle kunna förstå är om du skulle äta testosteron i ett halvår, sedan bege dig ut på stan som en kille och märka hur svårt det är för kille att "få sex när vi vill". Du skulle snart upptäcka att det är väääääldigt svårt.
Inlägg #26: Postat: 2004-12-09 15:36:00
Chris.X
Du anar inte hur bra/lätt ni tjejer har att hitta en pojkvän. Ni är helt enkelt väldigt bortskämda. ;- Men självklart ska man inte glömma trakasserier, jobbiga sexinviter, drägglande fulla killar, killar som tafsar och klämmer lite här och var. Sånt slipper vi med manskropp. Så allt har både bra och dåliga sidor.
Inlägg #27: Postat: 2004-12-09 20:11:00
KEJJ
Kan inte annat än hålla med Chris.X mfl. här. När det kommer till sex har det alltid varit kvinnan som styr och så kommer det alltid att vara. Inte för att kvinnor har mindre behov av sex utan för att de har mer att förlora på saken. Därför kommer det alltid att vara mannens roll att "övertyga" kvinnan om att han är lämplig och kvinnans roll att välja. Och med tanke på den utseendefixering moderna kvinnor lider av är det därför inte så konstigt att "vanliga" killar blir chanslösa.
Inlägg #28: Postat: 2004-12-09 20:15:00
KEJJ
Egentligen är det vi män som som förlorar mest på hur samhället ser ut idag. Vi ska släppa fram kvinnorna och vara jämställda, men samtidigt ska vi fylla upp de förlegade könsrollerna. Mannen ska fortfarande ha mer pengar, det är han som ska vara äventyrlig och intressant. Ja listan kan göras lång. Dagens svenska kvinnor har det i genomsnitt bättre än dagens svenska män ur detta perspektiv. Ändå klagar kvinnor som Sofia ständigt. Går det av gammal vana tro?
Inlägg #29: Postat: 2004-12-09 22:30:00
Sofia Hadjipetri
Tack preben, Chris.X och KEJJ! Jag uppskattar att ni är uppriktiga. Ni upplever krograggandet som ett problem. Och jag är inte helt oförstående. Självklart vill jag inte anta saker och ting, utan istället frågar jag för att få svar. Tjejer har alltså mer att "förlora" på att vaddå KEJJ? Ragga? Eller tacka ja till uppraggning?
Inlägg #30: Postat: 2004-12-09 22:35:00
Sofia Hadjipetri
Om jag förstår er rätt skulle ni bli glada om en tjej bjöd hem er. Tyvärr för min "förståelse" ? är mina hetero killkompisar killar som i princip kan få hem en ny tjej varje helg om de vill men de vill inte för alla är numera upptagna. Dock inser jag naturligtvis att ni menar att detta är problematiskt för er. Hur raggar ni då?
Inlägg #31: Postat: 2004-12-09 22:38:00
Sofia Hadjipetri
Chris.X!
Dock ställer jag mig kritisk till din "komplimang" om att vi tjejer är bortskämda. Genom att du säger så degraderar du både män OCH kvinnor. För då säger du att män tar vilken tjej som helst, enbart för att hon är tjej kön-sex, även en eventuell "flickvän". Märkligt.
Inlägg #32: Postat: 2004-12-10 19:14:00
Mysan!
Själv så hittar jag aldrig nåt det jag vill ha på krogen.Undrar om det är så för killar också ?
Inlägg #33: Postat: 2004-12-12 14:44:00
kattitchy
Sofia, det är svårt att duga åt tjejer. Så är det bara. Det krävs så jävla mycket av en att man lätt blir omotiverad. Du säger att dina killkompisar kan få hem tjejer varje helg om de vill. Dessa lyckostar är nog ett litet, litet undantag. Jag känner 5-6 killar som är över 23 år gamla och fortfarande oskulder. De flesta av dem olyckligt kära sedan lång tid tillbaka och brända minst 2-3 gånger. Det är fan hårt!
Inlägg #34: Postat: 2004-12-12 14:48:00
kattitchy
och det värsta är att dessa killar inte kan vända sig nånstans med sina problem utan att betraktas som mesar, fjollor, gnälliga kärringar som borde begå självmord. en kille som inte har knullat runt har inget existensberättigande - inte hos tjejer och inte hos killar.
Inlägg #35: Postat: 2004-12-13 14:58:00
Macy
kattichy -> Jo, livet är hårt . Men alla tycker inte att runtknullande är en merit. Jag tycker definitivt inte att det är ngt fel på en kille bara för att att han inte är erfaren och det finns fler som delar min åsikt. Och att folk i allmänhet skulle vilja att dessa killar skall begå självmord har jag svårt att tänka mig. I så fall är det skrämmande.
Det finns även tjejer som är oskulder länge.
Inlägg #36: Postat: 2005-01-23 00:58:00
Mysan
Jises så mycket pippmaskiner till män jag känner i min ålder.Men så är de också barlejon,skitsnygga och proffs.Omd et fanns nåt att gå hem med hade man gjort det.
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...