Lesbisk på låtsas

Inlägg #1: Postat: 2004-12-08 01:32:00
Doris
Accepterar din släkt att du som en muslimsk tjej, vill gifta dig med en Svensk kille?
Inlägg #2: Postat: 2004-12-08 01:34:00
Torchy
Vad har det med texten att göra?
Inlägg #3: Postat: 2004-12-08 02:26:00
Nja inget!
Gå du fram och fråga ifall du och en tjej ifrån mellanöstern ska dansa?
Då om inte för kommer du att fatta vad jag menar! Hedersmännen kommer att i bästa fall låta dig komma undan med blåtira!
Alla dessa operationer, mödomshinnan åter, så hedersmannen får känna sig som en man! Tja?
Inlägg #4: Postat: 2004-12-08 02:33:00
Doris
Jag vill läsa eller se ett bevis på att Islam är en fredlig och tolerant religion!
För det säger ju alla politiker och journalister!

När står tex det första bög-bröllopet i malmö moske´n?
Inlägg #5: Postat: 2004-12-08 02:38:00
Doris
För nekar imamen det? Då är han emot allas lika värde. Eller?

Självklara frågor? Eller? Men du kommer aldrig att höra en svensk journalist ställa dessa frågor!
Tyvärr!
Inlägg #6: Postat: 2004-12-08 02:43:00
Doris
And the snow fell....och islam är en fredens och kvinno-likställd religion!
Inlägg #7: Postat: 2004-12-08 02:57:00
Joakim Johansson svar 6
Visserligen har jag svårt för vissa kulturellt betingade värderingar och beteenden inom islam, men jag fattar inte hur du kan koppla denna artikel till just det. Du kanske borde hålla dig till ämnet.
Inlägg #8: Postat: 2004-12-08 04:12:00
Imamen
Homobröllop är ett tecken på att ett samhälle har gått mot dekadens och förfall. Vi vill inte ha en Sodom & Gommora inom Islam. Om du tycker det är så jäkla häftigt med sånt skräp enligt din "humanistiska" syn kan du behålla det själv. Och nej, synd och gudaktighet är inte likvärdiga, så behåll du ditt horskap för dig själv och tro inte att du är så jävla häftigt frigjord, ty det är du inte. Du är VILSELEDD.
Inlägg #9: Postat: 2004-12-08 06:39:00
Till Imanen
Fan ops, jag svor! vad jobbigt att leva i en sådan här värld, där sådan vilsenhet bara s-p-r-i-d-e-r sig....var ska man ta vägen??
Inlägg #10: Postat: 2004-12-08 07:59:00
Sofia Hadjipetri
Doris!
Vilken intressant tolkning. Varför tror du att jag är muslim? Och var har jag skrivit att jag är homosexuell? Men visst har jag vänner som är muslimer. Och vill du höra något?! Dessa tjejer har rökt cigaretter, druckit alkohol, dansat ute på clubbar och "flörtat runt". Eller den kanske inte passar ditt sätt att se på muslimskt kvinnofolk?
Inlägg #11: Postat: 2004-12-08 10:44:00
Imamen
Svar 9>>Visst spriiiiider sig skiten alltmer. Men det är precis som det ska vara serru. Det är helt enligt profetian. Det är bara att tycka synd om syndarna. Det finns ett annat kapitel efter detta liv och helvetet rymmmer ju masssoooor. Ha det.
Inlägg #12: Postat: 2004-12-08 12:29:00
Oscar
Senast jag kollade var det inte muslimer som misshandlade en homosexuell man och ställde upp mangrant för att protestera och visa sitt hat mot pridefestivalen. Nej, det var blåögda nationaldemokrater och nazzar! Och senast jag kollade var det inte muslimer som brände kyrkor men väl "svennar" som brände moskéer. Var fanns tolleransen där om vi nu är så tolleranta.
Inlägg #13: Postat: 2004-12-08 12:31:00
Oscar
Men jag skulle aldrig påstå att nationaldemokrater och nazzar är representativa för hela svenska folket, eller påstå att knutby och kritna fundamentalister i USA är representativa för hela kristenheten. Att däremot göra islamister och islamistiska fundamentalister till representanter för 1 miljard muslimer verkar inte vara något problem. Generaliseringar gagnar sällan någon.
Inlägg #14: Postat: 2004-12-08 13:38:00
Oscar
Ja sa inte att islamismen inte var av ondo. Alla muslimer är inte islamister och fundamentalister var allt jag påstod.
Laddar...