Inlägg #1: Postat: 2004-12-01 17:14:00
|
Michael Lundahl |
Var inte orolig lille vän... i morrn kommer uppföljningsartikeln då jag med stort nöje refererar till alla som kände sig pinsamt berörda idag och var tvungna att tala om för dumme dumme Lundahl hur fel han har. ;
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-12-01 17:15:00
|
Rogge |
Reagan anmäler sig!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-12-01 17:18:00
|
Nartin |
alltså, vad fan är ditt problem, din jävla töntiga Jan E. Du verkar vara värsta sortens mobbare. Har ML trampat dig på tårna, eller varför driver du denna löjliga kampanj? Du framtår som en jävligt äcklig och småaktig människa, som tydligen dras till MLs artiklar bara för att göra narr av dem. Du är en jubelidiot och en åsna! Dra åt helvete!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-12-01 17:31:00
|
Jan E |
Far åt helvete själv din jävla anusbög!!!! Iväg och slicka Lundahl i anus nu! Seså!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-12-01 17:40:00
|
Jan E den riktige |
Som alla kan inse har inte jag skrivit svar 4. Men jag misstänker en viss person som satt i system att skräpa ner i kommentarfälten.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-12-01 17:41:00
|
Jan E |
Svar 3: Hoppsan Nartin, vilket vulgärt språkbruk! Är det verkligen den riktige Nartin? Jag driver inte några kampanjer, jag kommenterar artiklar. Är de fåniga så säger jag det. Det speciella med just ML är att han ofta sticker ut hakan på ett aggressivt, nedlåtande och besserwisseraktigt sätt både i sina artiklar och kommentarer. Då får han ta konsekvenserna. För övrigt brukar ju knappast du själv vara ödmjukheten personifierad, eller hur? Men se till att vårda ditt språk bättre.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-12-01 17:52:00
|
Nartin |
sorry about språkbruket. Jag antar att ML tycker väl att han har rätt i sina artiklar. Det gör väl alla som skriver. Men han är envis som en terrier med att bevisa sina teorier och påståenden. Ger aldrig upp. Det är väl inte besserwisseri. Att du sen vill ha nån slags lista där alla skall signa up mot Lundahl tycker jag dock är att gå 700 steg över anständighetens gräns. Du HAR faktiskt mobbingtendenser - jag har sett det tidigare. Du vill ofta få medhåll av andra mot någon person.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-12-01 17:53:00
|
Mike |
Precis, vad har jubelidioterna och åsnorna gjort för ont för att behöva jämföras med Jan E? Och har det det inte illa nog i helvetet redan nu? Skojar bara. Och även jag tvivlar på att det är den äkta Narti
|
|
Inlägg #9: Postat: 2004-12-01 17:55:00
|
Mike |
Svar 7, Där ser man det var "den riktige"! Det rann visst till Nartin....
|
|
Inlägg #10: Postat: 2004-12-01 17:56:00
|
Nartin |
Jag är egentligen Unto Seppälä.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2004-12-01 18:37:00
|
Jan E |
Svar 7: Nej, jag är ingen mobbare. Och jag tror inte att du kan presentera belägg för det påståendet – för att använda ett av ML:s favorituttryck. Både du och Mike gör klokt i att inte anklaga andra för mobbning; sten i glashus du vet…
|
|