Riksdagsmän organiserar sjukfusk

Inlägg #1: Postat: 2004-11-30 12:46:00
Tommie Nygren
Du skrev som kommentar till min artikel:
Kan inte direkt säga att något framkommer här mer än din hänvisning till DN:s i tryck utgivna observatörskritik. Jag har frågetecken efter de flesta av mina påståenden och frågar kring omständigheterna, inte påstår...
Inlägg #2: Postat: 2004-11-30 12:46:00
Tommie Nygren
Jag svarade: "Righto... snick-snack. Det omvända beviset då, min herre? Att revolution skulle skett om valfusk förelegat? Dina påstående om att valet i USA förra gången tigits ihjäl? Att du förminskat anklagelserna om valfusk till en punkt från tretton punkter?"
Inlägg #3: Postat: 2004-11-30 12:47:00
Tommie Nygren
Du svarade då: "Se nu på utvecklingen, mer än halva nationen vill bryta sig loss från Ukraina om den OLEGITIME FUSKAREN Ju deklareras som vinnare i farsprotesterna..."
Inlägg #4: Postat: 2004-11-30 12:47:00
Tommie Nygren
Shit, Hankins, du kommenterar fortfarande inte de omvända bevisen, den påstådda cover-up som ska ha rått i Sverige vid tiden för förra USA-valet eller att kritiken mot valfusket omfattade tretton punkter. Är inte hotet om utbrytning exakt samma sak som att protestera och skrika "valfusk" när saker inte går som man vill? Om man alltså inte bryr sig om vem som vinner som jag, då framstår dina inlägg som lite löjliga.
Inlägg #5: Postat: 2004-11-30 12:48:00
Tommie Nygren
Vem säger att det är halva nationen? Det kanske är ryska rubelmutade typer som vill bryta sig loss? Hur det utvecklar sig nu har så JÄVLA lite med vad du skrev från början att göra. Jag ersätter alla mina frågor med en fråga: varför kommenterar du inte frågeställningarna framför dig angående din bristfälliga artikel om valfusket i Ukraina? Jag SKITER i utvecklingen i Ukraina, jag är bara intresserad av dina svar på mina frågor nu.
Inlägg #6: Postat: 2004-11-30 12:53:00
Tommie Nygren
Du hade ju inte frågetecken efter ditt omvända bevis med revolutionen t.ex. Och jag har inga problem med att folk vill dela Ukraina, mycket bättre så. Då får ju bägge som de vill, win / win kallas det.
Laddar...