Med eller utan den rätte

Inlägg #1: Postat: 2004-11-28 15:29:00
Robert W
Stefan: Det vad det jag menade i tråden intill, att tjejerna tror att det bara handlar om att ställa krav och verka svårfångad. Det kanske fungerade på den tiden som män bildligt talat kunde klubba ner en kvinna och släpa hem henne. Men när partnerletandet är ömsesidigt så måste båda sidor uppvisa generositet.
Inlägg #2: Postat: 2004-11-28 15:35:00
Robert W
På ett web-community som jag är med i verkar kvinnorna tävla i asexualitet. "Jag är inte intressead så försök inte ens" brukar det stå på varje sida. Jag tror att dom lyckas ganska bra med att hålla borta alla män som eventuellt är intresserade av någon form av relation. Jag vet inte om dom tänker sig att just drömprinsen när han väl kommer ska passera förbi deras avtändande förmaningar, men jag tror att dom tar fel i så fall. Jag tror att man ska vara försiktig med vad man ber om.
Inlägg #3: Postat: 2004-11-28 17:30:00
Robert W
Kontentan är nog i alla fall att jag och många andra män i Sverige till sist tröttnar på att försöka få kontakt med svårfångade kvinnor som slår kraven i skallen på den som törs närma sig. Allt det som borde vara trevligt och avspännt har gjorts till någonting traumatiskt och hysteriskt. Därför är sveriges kvinnor värdelösa och tråkiga när det gäller umgänge, och vi klarar oss bättre utan dem.
Laddar...