Snö? I år igen?

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2004-11-25 22:43:00
Alf Carlsson
Ser man generellt till hur järnvägstrafiken fungerar i förhållande till den enorma komplexiteten, allt från personal, strömförsörjning, signaler, kontaktledningar, fordon etc etc, så är det en fullständigt enastående organisation med hög druiftsäkerhet, och med tanke på Jakobssons intellektuella kontraproduktivitet, så är en tågförsening just i hans fall en samhällsekonomisk vinst.
Inlägg #2: Postat: 2004-11-25 22:45:00
Alf Carlsson
Vad är en 20-minutersförsening mot det intellektuella tvärstopp som orsakas av Jakobssons meingslösa artiklar...INGENTING.
Inlägg #3: Postat: 2004-11-25 22:52:00
Alf Carlsson
Hur många pärlor ska man producera för att få hamna på "dagens citat" - har redaktionen inte hut i kroppen?
Inlägg #4: Postat: 2004-11-25 22:59:00
antikommunist
Måste till din förtjänst säga att du är jävligt rolig ibland:
Inlägg #5: Postat: 2004-11-26 08:07:00
Alf Carlsson
5>Dina paralleller andas konkursmässig förvirring, kanske t o m ett inte så litet stänk av avund. "Oliktänkande"? -Det finns inga oliktänkande, det finns mer eller mindre utbildade och du har väl inte direkt "rosat marknaden"...Kommunisten är den högst utbildade människan, vad det nu har med Banverkets vinterproblem att göra.
Inlägg #6: Postat: 2004-11-26 08:21:00
Alf Carlsson
4>Du kan inte vara "antikommunist". Du kan vara motståndare till en kommunistisk stat, men inte antikommunist. Det är inte kommunisterna som sänker ett land, utan det är dom som aldrig försitter ett tillfälle att sko sig själv på andras bekostnad, d v s det är högerfolket som sänker ett kommunistland, där man förresten ALDRIG har problem med växlarna vintertid....
Inlägg #7: Postat: 2004-11-26 09:02:00
Alf Carlsson
Jag tror nog pedofilin är mer signifikativ för den katolska kyrkans präster, än vad nackskott är för kommuniststaten och de som kritiserade Berlinmuren är samma folk som nu bygger upp den i Palestina. Kommunism som löser alla SL:s vinterproblem, är en idé om människors lika värde och att jordens resurser är ändliga och behöver underordnas en planekonomi.
Inlägg #8: Postat: 2004-11-26 09:06:00
Alf Carlsson
Jag kan respektera dom som inte tror att människor inte klarar att bygga den kommunistiska staten p g a de små människornas Gers Aspers m.fl girighet, men jag kan aldrig respektera slafshjärnornas allmänna "antikommunism", som riktar sig mot dom individer som hoppas att människorna någon dag ska kunna fatta beslut på rationella grunder för allas rätt och jordens överlevnad.
Inlägg #9: Postat: 2004-11-26 09:09:00
Alf Carlsson
Golfklubben tidigare nämnd är en kommunistisk ö och vad det gäller den kollektiva glädjen så återfinns den allt som oftast i sportssammanhang, där folk gråter av lycka när deras lag taget guld. Kommunismen är egentligen inget annat än att dessa "storheter" Golfens handikapssystem, den kollektiva glädjen lyfts till internationell nivå.
Inlägg #10: Postat: 2004-11-26 09:14:00
Alf Carlsson
...och när detta har skett, så tillhör SL:s vinterproblem historien om hur den kapitalistiska girigheten underbemannade systemet så att tänkare Jakobsson tvingades till en 20 minutersförsening. Med manifestet under armen steg så Jakobsson nu på sitt tåg i rätt tid, dag ut och dag in, timme ut och timme in och med glansiga ögon lyfte han en skål mot Marx innan han somnade för natten. Tack Marx, tack SL. Fast det det var Banverket som löste gåtan...
Inlägg #11: Postat: 2004-11-26 09:17:00
Alf Carlsson
Och genom välsmorda och uppvärmda växlar reste Gers Pers mot Gulag, eftersom han aldrig accepterade att SL:s problem som egentligen är Banverkets löste sig. Gers ville inte ens acceptera att det fanns ett Banverk, varför nackskott och evig vila bland likasinnade i massgraven var det enda som återstod.
Inlägg #12: Postat: 2004-11-26 09:36:00
Jan E
Alf C i högform. Han fick med nästan allt även denna gång, från pedofili till Berlinmuren – för en artikel som handlar om pendeltågseländet! Undrar hur en människa kan bli som Alf, han måste antingen ha blivit slagen som barn, eller också har han massor av olyckliga kärleksaffärer bakom sig? Noterar för övrigt med tillfredsställelse att Alfs parti nu är nere på 6,5. Det går framåt.
Inlägg #13: Postat: 2004-11-26 10:31:00
Avslöjad?
Nackskott, Gulag och massgravar, inte särskilt kul Alf! Det finns en verklighet bakom som definitivt inte är kul! Bättre kan du!
Inlägg #14: Postat: 2004-11-26 13:13:00
Antikommunist2
Alf C. kan konsten att skriva roliga saker men det är det ända han kan, precis som stalin och hitler kunde konsten att lura massorna, men inget mer.
Inlägg #15: Postat: 2004-11-26 13:14:00
observant
Svar 14: Men han glömde skandiadirektörerna.
Inlägg #16: Postat: 2004-11-27 15:24:00
Alf Carlsson
14>Kära dumhue, det var din broder Gers Asper som förvandlade ämnet från snöproblem till lägervakt. Det gjorde han i inlägg 5, därefter har jag raljerat över detta i 6,7,9,12 och 13. Det är lite jobbigt att skriva för läsare som är så förbannat korkade, jag kan bara hoppas att resten uppskattar min generösa begåvning.
Inlägg #17: Postat: 2004-11-27 15:25:00
Alf Carlsson
18>Vad vill Aspers? Vill han berätta för människorna att jag vill smörja växlarna med blod? Snacka om störning och eventuella övergrepp i barndomen...
Inlägg #18: Postat: 2004-11-27 18:12:00
Jan E
Jag är inget dumhuvud! Inte lika begåvad som du, men i alla fall medelbegåvad och inte helt korkad som du påstår!
Inlägg #19: Postat: 2004-11-27 19:40:00
Antikommunist2
Affe är den typiske "jag vet bäst" och alldeles för uppblåst och stolt för att erkänna att han har valt fel ideologi. Det spelar ju ingen roll nu hur mycket fakta man kan spotta i hans blinda ögon, indoktrinering har varit för stor och skadan har redan skett.
Inlägg #20: Postat: 2004-11-27 21:40:00
Alf Carlsson
21>Vad svarar du på? Du ser väl för djävulen att det är idioten Gerspärs som vandrar från SL:s snöproblem till lägervakr och inte jag. Har du inte vett att be om ursäkt så håll åtminstone käften. Det är helt sanslöst hur ni kampanjmänniskor kan skena iväg och vräka anklagelser omkring er.
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...