|
Inlägg #1: Postat: 2004-11-25 06:20:00
|
|
Lelwani |
Kunde du inte skrivit vilket namn du brukar använda här på Sourze så vi vet vem du är, börjar nästan tro på anklagelserna om sekterism nu. Maskopi hemligt samförstånd. Det stämmer inte och att påstå en sådan sak är typiskt sett att försöka missdeskreditera ens meningsmotståndare.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-11-25 06:20:00
|
|
Lelwani |
Det enda jag gjort i alla dessa trådarna är att konfirmera att jag tyckte det var uppenbart att det var Sunny artikeln rörde sig och blev misstänksam mot en viss persons trovärdighet om han hänvdade på fullaste allvar att det rör sig om satanistiska rituella övergrepp.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-11-25 06:20:00
|
|
Lelwani |
Därtill frågade jag om han trodde på andra saker som snuff-filmer, illuminati och de ökända bäbis uppfödningsfabrikerna som satanister påstås ha för att använda i sina ritualer. Oh, jag frågade om han var kristen också och vilket samfund.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-11-25 06:21:00
|
|
Lelwani |
Jag har inte sagt något mer och jag tror till och med på att man förtränger minnen om man utsatts för så hemska övergrepp som vissa personer drabbats av. Men detta uppenbara försök att diskreditera oss tre är faktiskt tragiskt och demonstrerar nästan påståendena om sekterism bland överlevarna på det där forumet.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-11-25 06:21:00
|
|
Lelwani |
Finns det någon form av samförstånd i denna diskussionen är det väl alla som trakasserar Sunny nu och alla som skriver på det där forumet som skriver i denna tråden. Djupt tragiskt hur som helst.
|
| |