"Länge leve mångfalden!"

Inlägg #1: Postat: 2004-11-25 00:35:00
Arash
Några andra hade kanske röstat medan du läste artikeln och bestämde dig för att ge fyra. Då hade snittet redan sänkts. Du vet hur ca. 99,9 av Sourzeläsarna är.... jag tvivlar på om de ens bryr sig om att läsa titeln och hela "sammanfattningen" den med fet stil i början av artikeln, om det nu kallas sammanfattning.
Inlägg #2: Postat: 2004-11-25 08:26:00
Hopp
Du vet tydligen hur 99.9 av Sourzeläsarna är? Berätta det gärna för mig. Jag tycker det börjar likna fördommar ifrån ditt håll. Och fördommar är inte bra!
Inlägg #3: Postat: 2004-11-25 20:31:00
Arash
Ja vad ska man säga?

Vi kan väl börja med att föra statistik över kommentarforumen. Det är väl en bra början. Sålla de lite hit och dit så ska vi se hur många seriösa det blir över när vi har sorterat bort de oseriösa.
Inlägg #4: Postat: 2004-11-25 20:31:00
Arash
Sen hör man vissa pladdra om feminismen... typ detta århundrades stora pest som vi måste göra oss av med. Stora akademiker som Marcus Otoosson kommer och skriver långa artiklar om den stora faran med feminismen.... allt baserad på fakta och sanning självklart..... får en sisådär 4.5/5 i betyg. Sen när Johannes kommer och bara ljuger en massa om feminismens goda sidor så får han 2.1/5.
Inlägg #5: Postat: 2004-11-25 20:33:00
Arash
och nu är jag självklart ironisk. Det är nämligen Marcus som baserar all sin kunskap om feminismen på sina hemska minnen av psykologisk extrem misshandel när hans mor bjöd över sina väninnor på tjejmiddag och skämtade om män..... och Johannes som försöker få folk att vakna upp..... inse att feminismen är något som har vuxit fram p.g.a. att................. ja att kvinnor har behandlats så som de har behandlats genom historiens långa gång.
Inlägg #6: Postat: 2004-11-25 20:35:00
Arash
Men jag förstår din poäng och ber om ursäkt. Även om min åsikt om att de flesta sourze-läsare/skrivare vem vet.... t.o.m. kanske mig är väldigt oseriösa, så var kanske 99,9 ett dåligt skämttal som jag drar med ofta. Och för det talet ber jag om ursäkt
Inlägg #7: Postat: 2004-11-26 05:13:00
Sarah
Dendär Inferno verkar inte speciellt smart, hmmm.
Inlägg #8: Postat: 2004-11-26 12:12:00
Arash
alla är kanske inte internet-experter???
Laddar...