Hej då, ha det så bra!

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2004-11-23 23:53:00
Förstummad
Ge det ett par dagar eller mer, så ska du se att det löser sig, mellan er. Att man brusar upp när man står i orkanens öga, det gör vi alla. Men förstora nu inte upp det. Du skriver bra och skall självklart fortsätta skriva här om du återfår lusten till det. Idioter som skriver anonyma mail är fega jävla stackare. Men om du väljer att lämna Sourze, så lycka till med ditt fortsatta liv och skrivande. Lev väl.
Inlägg #2: Postat: 2004-11-24 00:06:00
Kicki
Jag hoppas att du bara behöver en paus sen kan du fortsätta att skriva. Min mamma sa alltid: sov på saken! Lycka till och ha det så bra själv.
Inlägg #3: Postat: 2004-11-24 01:28:00
Myran
Förstår dig.
Själv hade jag tänkt börja skriva på sourse, men efter de senaste dagarna inser jag att det finns andra ställen man kan skriva på, där man inte får lika mkt skit. Även jag har ju fått otrevliga mail nu, i samband med dina tidigare artiklar. Malin, du gör rätt. Jag går jag med. Med högt huvud. Och jag låter XXX ha sitt sourze för sig själv. Önskar henne lycka till. Att du, Malin, klarar dig ändå, det VET jag:
Inlägg #4: Postat: 2004-11-24 08:34:00
Sandra Gustafsson
Jag tror inte att en del kommentatorer inser vad de kan ställa till med.
Ta hand om dig Malin!
Inlägg #5: Postat: 2004-11-24 08:45:00
Förvirrad
Du är bra, Malin. För bra för vissa personer här. Det skulle vara ett gigantiskt bakslag för Sourze om du slutade skriva. Men kanske är det en god idé att inte lösa personliga tvister på sajten. Det är nog inte bra för någon part. Och kom ihåg, på Internet finns det elakingar överallt. Men det är bara en liten grupp fegisar. Kram.
Inlägg #6: Postat: 2004-11-24 08:56:00
Michea 4-ever
Jag har levt med en borderline i större delen av mitt liv och jag känner igen ditt sätt att reagera på obefogade anklagelser. Det är okej, de flesta av oss vet din situation och förstår. Ibland blir det för mycket. Lycka till med din behandling och kom gärna tillbaka till oss när du vill och orkar!
Inlägg #7: Postat: 2004-11-24 09:10:00
Gomorron
Hatten av för en av de färgstarkaste profilerna vi haft här. Jag har sett dem komma och gå men du har gjort ett bestående intryck. Det är lätt att förhasta sig och reagera för häftigt, svårare är det att be om ursäkt. Det kräver ödmjukhet och karaktär. En dag ska vi alla säga om dig: "Jag såg henne först!" Tack själv för den här tiden och all lycka.
Inlägg #8: Postat: 2004-11-24 09:50:00
Jan E
Äsch, visst kan du väl fortsätta skriva! Du tycks ju ha så lätt för det. Jag har inte hållit med dig om allt och det är väl så det ska vara, lite gnabb är bara stimulerande. Det trista i ett forum som detta är förstås alla kränkande kommentarer, men sånt måste man försöka bortse ifrån. Din skrivförmåga, ditt mod och din egensinnighet behövs. Men om du ändå tänker hålla dig undan så önskar jag dig lycka till och välkommen tillbaka.
Inlägg #9: Postat: 2004-11-24 10:43:00
Lena
Dina artiklar har varit en tröst för mig genom svåra tider. Det hjälper alltid att veta att man inte är ensam. Tag hand om dig själv och de dina och lycka till med behandlingen.
Inlägg #10: Postat: 2004-11-24 10:50:00
beundrare
Kom igen Malin! Ta en välbehövlig paus och kom sen tillbaka! Vi behöver dig!
Inlägg #11: Postat: 2004-11-24 11:05:00
Sten
Det är tråkigt om min favoritskribent slutar, du har så mycket att ge. Men ta en time out, det har många gjort som blivit drabbade av anonyma påhopp. Jag hoppas få läsa dig ige
Inlägg #12: Postat: 2004-11-24 11:34:00
Michea
Vad ni är snälla, tack för att ni inte dömer mig för hårt. Hoppas ni får en bra dag idag och i fortsättningen också. Kolla in www.malinmichea.com i början av nästa år så ska ni få se på grejer. Nu åker jag till "Smauland" minsann. Och kom ihåg: jag är bara en "högst medelmåttig skribent med vackra ögon. Lite som Stina i Idol". Hehe. Hasta la vista, babies!
Inlägg #13: Postat: 2004-11-24 13:23:00
Johan Wedberg
Det är synd att du tar åt dig av menlösa kommentarer. Jag är övertygad om att det är skrivet av människor som har ett så miserabelt och fattigt liv att de bara kan spotta ur sig galla. Att de inte ens kan stå för sina utfall genom att skriva anonymt visar deras egen svaghet. Det är små skuggor som vi egentligen bara kan tycka synd om.
Inlägg #14: Postat: 2004-11-24 13:27:00
Johan Wedberg
Sourze förlorar nu en av sina bästa skribenter. Själv hoppas jag på att se dina ord i mer professionella sammanhang och på vägen ditt är det ett utmärkt sätt att skapa en egen sajt där vi Michea-fans kan få möjlighet att få läsa skarpa analyser av vår samtid. Lycka till Malin!
Inlägg #15: Postat: 2004-11-24 15:26:00
Sunny
Jag sitter här med otäcka högar äckig majl så jag förstår dig så väl.
Man villl spy på eländet. Trösta dig med att dårarna sällan är farliga. O att ingen kan ta ifrån dig din skrivförmåga. Som du vet har jag alltid givit dina artiklar 5p.
Jag vet ärligt talat inte varför du startat en lögnkamanj emot mig jag har verkligen grubblat men jag hoppas trots det att du ska må bättre snart. Lycla till.
Inlägg #16: Postat: 2004-11-24 15:31:00
Nartin
heja Antifeministdrottningen. fortsätt vara du!
Inlägg #17: Postat: 2004-11-24 19:55:00
Ärlig
Ibland kan det vara bra att ta en timeout. Kom tillbaka senare.
Inlägg #18: Postat: 2004-11-24 20:34:00
Stefan_B
Det är synd att du väljer att sluta, men jag har full förståelse varför. Jag hoppas innerligt att du får må bra och att du lyckas med det du företar dig. Farväl, Malin, och tack.
Inlägg #19: Postat: 2004-11-24 21:24:00
mikael v
ooops, ett råd: var sparsam med hej då-artiklar bäste redaktörskollega. å puss å kram förstås.
Inlägg #20: Postat: 2004-11-24 21:25:00
johanna svensson
det är med stor sorg jag läser det här malin. dina artiklar har tillhört mina favoriter sen första gången jag var inne på sidan, just tack vare att du ger så mycket av dig själv. jag skrev själv ett tag på sourze, men upplevde precis som du att jag inte klarar av de påhopp man ofta får. jag tycker att du ska stå på dig, och kanske komma tillbaka senare om du känner att du klarar av det.
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...