Inlägg #1: Postat: 2004-11-21 12:16:00
|
inferno |
Just det Dante, fortsätt och ljug och bedriv kommunistpropaganda! Då vet vi var vi har dig!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-11-21 15:29:00
|
Till Inferno |
Håller med dig, alla åsikter och synpunkter vänster om Bush är lögner och kommunistpropaganda. Krigsliberalernas däremot är korrekta.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-11-21 22:12:00
|
Sarah |
Hahaha, Bra sagt >>Svar 2
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-11-21 23:25:00
|
Inferno > Svar 2 och 3 |
Patetisk kommentar!
Så ni båda sympatiserar med de borgerliga eller hur? I sverige skulle Kerry stå lååångt till höger om högern?
Vet ni överhuvudtaget vad liberal betyder? Dessa liberaler som ni älskar att hata? Liberal betyder FRI. Men tydligen Avskyr ni båda att människor är fria att uttrycka sin åsikt, att forma sina egna liv och skapa något. Ni AVSKYR dessa fria människor som faktiskt har gjort det MÖJLIGT att ni kan sitta framför ER dator och skriva ERA EGNA åsikter här på forumet.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-11-21 23:28:00
|
Inferno forts. |
I ER utopi FINNS INTE den möjligheten. I vänsterns värld finns bara hyckleriet, lögnen, förtrycket och förföljelsen. Ni är värre än nazisterna och det säger inte lite.
Era argument fungerar endast på dem som är dumma nog att inte kunna något, inte vågar ifrågasätta de människo fientliga inslagen i er ideologi. Att Säga att jag höll på Bush i USA-valet visar bara hur ointelligent ni resonerar.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-11-21 23:30:00
|
Inferno slut |
Men varför tycker ni det är rätt våldta och mörda människor av en annan åsikt?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-11-21 23:36:00
|
Dante |
Absolut jag tycker precis som "hoppfull", "svar 2" och "Sarah" att det är rätt att döda och våldta barn,kvinnor och män för solidaritetens skull. Lite offer måste man räkna med för den goda sakens skull. 100.000.000 liv är inte mycket. någon gång måste juh vår ideologi fungera, bara vi utrotar tillräckligt många.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-11-22 01:17:00
|
Sarah |
Att "Inferno" tror att sk Liberaler står för ngt positivt visar bara hur bakom flötet han är. Dessutom anklagar han alla att vara kommunister precis som den fega kräket Bush. Freedom the American style, No thanks! Bah...
|
|
Inlägg #9: Postat: 2004-11-22 12:01:00
|
Dante Fermin |
Detta handlar inte om liberaler eller kommunister. Liberaler i dess klassiska mening ar vanligare bland annarkister. Kommunism ar ett system som inte kan fungera i ett modernt samhalle. Det behovs nya tag. Att marknads ekonomi inte fungerer ar latt att se. Fragan ar hur gor vi saker battre.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2004-11-22 17:51:00
|
Sara |
Jo, en gng i tiden klingade "liberal" bra, numera står det för de som följer Bush policyn. Dessa "liberaler vill ha en kommersialiserad dummer globalism där elitism råder, till på köpet har de ingen respekt för olika kulturer. Det ska visst vara kommerssalv modellen. Jag finner de farligare än kommunister. Bush är farlig.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2004-11-23 01:52:00
|
Inferno > Svar 8 Sarah |
Vad svamlar du om? Har din s.k. hjärna gått i spinn på hjärntvättar lägret? På vilket sätt är jag bakom flötet? För att jag tror på den individuella människan och inte det påtvingade hjärntvättade kollektivet?Ditt inlägg visar bara att du föraktar andra människor och avslöjar din trångsinta människosyn. nazist/kommunist?!
|
|
Inlägg #12: Postat: 2004-11-23 01:58:00
|
Inferno > Sara/Sarah |
Några enkla frågor:
1. Jobbar du? 2. Får du lön? 3. Handlar du? 4. Handlar du i fler än en affär? 5. Vill du att alla ska ha rätt till sin åsikt? 6. Anser du att någon annan ska ha rätt att bestämma över dig? 7.Anser du att någon har rätt till dig och det du har skapat/köpt/äger?
|
|
Inlägg #13: Postat: 2004-11-23 02:25:00
|
Sarah |
Du är bra naiv du lilla inferno. Din frihet till vilket pris och till vilka? Nej, jag är inte kommunist men om den underbara demokratin du talar om där alla har det sååå fantastiskt bra stavas USA, så är du bara ute och cycklar. Att ni liberaler inte har ryggrad att erkänna den underbara friheten ni vill skaffa er kostar andra STORA grupper så jäkla blodigt mycket. Ta och res runt i USA t.ex och kolla läget, du kommer nog på andra tankar om du nu kollar läget utan rosaskimrande glasögon. Wake up!
|
|
Inlägg #14: Postat: 2004-11-23 05:59:00
|
Inferno |
Det är snarare du som borde vakna upp och ta av dig dina brun-röda glasögon. Du vågar inte ens svara på de 7 enkla frågorna. Till skillnad mot DIG har jag faktiskt både varit och arbetat i USA medan du enbart svamlar floskler från den rödbruna sekten. Gissa vem som har mest blod på sina händer. Du verkar dessutom förakta frihet, Varför? j-a pucko!
|
|
Inlägg #15: Postat: 2004-11-23 06:04:00
|
Inferno > Röda sarah |
Du säger dessutom att du inte är kommunist, men försvarar samtliga av dess idéer och förkastar alla andra. Om du håller med kommunismens idéer så har jag en nyhet för dig som du inte verkar förstå, DU ÄR EN KOMMUNIST! Att du överhuvudtaget får sitta här och spy galla över liberalismen är faktiskt de liberalas förtjänst. Tacka istället!
|
|
Inlägg #16: Postat: 2004-11-23 06:07:00
|
Inferno > Röda Hjärndöda Sarah |
Jag erkänner, Jag tackar USA för att de finns, för utan dem hade ingen av oss suttit här idag! Vi hade fått välja mellan nackskott och gaskamrar men det tycker ju du är helt ok så länge det drabbar andra ditt egoistiska svin!
|
|
Inlägg #17: Postat: 2004-11-23 07:19:00
|
Sarah |
Eh, vad säger man till en sååå infantil och onyanserad barnunge?? Att Inferno är full med kvasi popflum skit? Nä, nu var jag nog för snäll tom. Och du, jag har pluggat och varit i USA flera gånger, så malla inte o sluta att snacka skit och slicka inte Bush i röven, din jubelåsne nasse!
|
|
Inlägg #18: Postat: 2004-11-23 08:31:00
|
Dante Fermin |
Tja jag borjar att undra var denna intressanta konversation kom ifran? Det kanns som om istallet for att lagga upp fakta eller citera kallor sa urartade hela konversationen till pajkastning. Det ar kul att nagon laser och komenterar vad jag skriver men det skulle vara annu trevligare om komentarerna kunde halla sig till vad det handlar om.
|
|
Inlägg #19: Postat: 2004-11-23 10:45:00
|
Sarah har gömt sig i källaren |
Det var dendär tokhöger-terroristen Inferno som ville invadera oss, precis som fuhren hans Bush. Inferno ville sprida lite fiiint LIBERALT "freds och demokrati" budskap, serru. Det märks tydligt. Schizoida facsister avslöjar sig själva ganska fort. Ju.
|
|
Inlägg #20: Postat: 2004-11-23 23:16:00
|
Inferno |
Jeez vilket psyk har du rymt från, Sarah?
Vad säger dina inre röster till dig egentligen?
Du kan inte ens svara på de mest elementära frågorna som jag har ställt. Var har jag dessutom överhuvudtaget skrivit att jag har stött t.ex Bush? som faktiskt är demokratiskt vald till skillnad mot de som du verkar stötta Du verkar inte ens läsa vad jag har skrivit, tro fan att blir pissed ja, jag vet, man ska inte förstöra humöret på uppenbarligen, milt sagt, förvirrade personer
|
|