|
Inlägg #1: Postat: 2004-11-20 02:20:00
|
|
Arash |
Du kanske ska lära dig lite vett. Jag kan börja. Kalla inte folk för hundar. Så. Känner du dig mer intelligent nu? Kanske lite bättre uppfostrad också? Mamma och pappa verkar inte ha lyckats så bra va? Welcome to the new world...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-11-20 02:28:00
|
|
allah här stor |
era släktingar kanske är ute efter er för att ni avvikit från den sanna vägen? det gör de i så fall rätt i.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-11-20 04:21:00
|
|
Kicki |
Soleyman, känn dig hedrad om du jämförs med en hund, de flesta svenskar ÄLSKAR hundar. Ang din artikel, vill bara spy. Bra skrivet. Och du allah, fuck off, försök bara inte hota oss svenskar, ni tar ALDRIG över, och tack för det den normala Gud. Om du inte trivs i Sverige, varför inte flytta tillbaka, vartän du kommer ifrån.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-11-20 11:51:00
|
|
lena |
jag vill bara säga att det finns många sanningar om världen som döljs, för maktens och ärans skull. religion är makt och kan inte rädda någon från sitt eget öde
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-11-20 14:23:00
|
|
Striker |
Arash,
Islam tar aldrig över då ni är så undelägsna, ni har inte haft ngn utveckling de senaste 200 hundra åren.
Vidare hörde jag att dina föräldrar både är hundar och syskon. Finns Sourze eller motsv. i Iran? LOL!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-11-20 15:27:00
|
|
allah är stor |
precis som kicki vill jag också spy när jag läser din artikel soleyma
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-11-20 16:09:00
|
|
Parisa |
Iranska regimen döda en oskyldig pojke som var hungrig. Den som säger att det regimen gjorde var rätt är sjuka i huvudet.
Jag har ett ganska bra svar till han som heter allah, om nu denna regim är så bra..varför bor du i ett land som är otroget islam..? joo för att det är ett mycket bättre land.. HA jag är själv iranie men jag skäms som fan över de iranierna gör i islams namn. sådana som du är sådana som borde spärras in och bli stämplade fanatiska terrorister.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-11-21 16:01:00
|
|
Striker |
Rysan,
Kryp tillbaka till den håla du kom från dvs rövhålet på en hund!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2004-11-21 22:06:00
|
|
René |
Religion är ett primitivt sätt att styra människor på och har inget att göra med gud.
I religion används gud på ett otillbörligt sätt för att skaffa sig makt över människor.
René.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2004-11-22 09:19:00
|
|
Runner |
>svar 15
Exakt Rysan! Problemet är bara när ni börjar yra om religion och fromhet i samma veva, där utgångspunkten är att troende muslimer har andra värden i livet än de rent matriella. Vet nog inga som är så perverst förtjusta i Mercedes och senaste mobiltelefonen som invandrarna från Mellanöstern. Logik?
|
| |