14-åring dog under bestraffning med piskrapp

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2004-11-21 23:34:00
Tobey
Grejen är att man inte kan debattera på extrem-islamister när dom inte svarar på frågor och inte tål att bli synade i sömmarna. Jag hoppas ni kommer på bättre tankar Suck! och Rysan!
Inlägg #22: Postat: 2004-11-24 00:55:00
Tobey
Visst sätter jag mig själv som riktmärke när jag kallar dig extremist. Det var mest för att provocera fram en reaktion. Jag förstår inte varför mina frågor är dumma. Det är väl inte fel att vara ödmjuk inom islam. Varför kan du inte besvara frågorna?
Inlägg #23: Postat: 2004-11-24 01:01:00
Tobey
Jag har aldrig hört att någon person med vettiga tankar vill utplåna islam. Däremot vet jag att många "västerlänningar" vill modernisera länder i öst så att regimerna respekterar mänskliga rättigheter.
Inlägg #24: Postat: 2004-11-24 01:15:00
Tobey
Okej, vi är nöjda med oss själva i sverige därför att vi har tryckfrihet, rättsäkerhet, religionsfrihet och att vi följer de mänskiliga rättigheterna ganska bra. Vi kan naturligtvis bli bättre, det är vi medvetna om.

Sen finns det en hel del som vi inte är nöjda med bl.a. korrumperade företagsledningar, fördommar och rasism och miljöfrågor med mera.

P.S. du kör också med självmonologer.
Inlägg #25: Postat: 2004-11-24 01:17:00
Tobey
Iofs kan jag förstå din skepsis mot väst med all skit vi gjort för att komma åt er olja. Alla diktatorer vi sätt dit osv. Men det blir ju inte bättre av att ni bejakar dessa korumperade diktatorer för att hämnas på väst. Islam är för övrigt den religion som mest förespråkar våldsliga lösningar på problem. Inte konstruktivt!
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...