Kniven i MITT hjärta

Inlägg #1: Postat: 2004-11-18 10:12:00
Lasse P
Nu är det inte så att man har rätt bara för att man tar i så att man nästan spricker. För det första är moderaterna ett liberal-konservativt parti och rena liberaler finns inom folkpartiet. Sedan har liberaler inget emot grupper i största allmänhet. Vidare har jag aldrig hört talas om någon liberal som uppfattar invandrare som ett stort obehagligt pack. Däremot har jag stött på hur många människor som helst som INTE är liberaler som verkar uppfatta att svenskar är en grupp som är ett jäkla pack.
Inlägg #2: Postat: 2004-11-18 12:07:00
preben
Libbe: Att säga att många av de som utför oprovocerad misshandel är invandrare är inte samma sak som att säga att invandrare i allmänhet gör det. Du förstår skillnaden va?
Inlägg #3: Postat: 2004-11-18 12:07:00
preben
Det är fortfarande så att majoriteten av alla invandrare är helt laglydiga och vanliga medborgare. Men de som utför de här brotten är likförbannat främst invandrare, och det har faktiskt relevans när det gäller diskussioner om hur man kommer till bukt med problemet.
Inlägg #4: Postat: 2004-11-18 12:08:00
preben
Ni vänstermänniskor brukar ju däremot alltid vilja klumpa ihop människor i kollektiv, varför är det så hemskt att göra det nu då? Ni borde gilla den typen av resonerande.
Sedan har inte moderat och liberal något att göra med varandra egentligen, men det vet du väl?
Inlägg #5: Postat: 2004-11-18 12:23:00
Tomas
Men så bekvämt då att tillskriva andra liberaler och moderater en massa åsikter och sedan kritisera dem. Då säger jag så här, kommunister vill genom att tvinga in alla småbarn på dagis röva barnen från deras föräldrar. Jävla kommunistpack som vill idka barnarov!!! *hoppas du förstår ironin*
Laddar...