|
Inlägg #1: Postat: 2004-11-16 20:00:00
|
|
Lasse P |
Jag kan inte fatta det du skriver. Var du hotad på något sätt? Varför stack du inte? Vad menar du med våldtagen? Föreslår att du kontaktar redaktionen och ber att få skriva en artikel anonymt om detta. Man vill ju gärna få en längre förklaring så att man har en chans att greppa sammanhanget. Det du säger går knappast att fatta annars tror jag.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-11-16 21:17:00
|
|
Myran |
Jag var ung, 21 år. Det fanns inga lägenheter, jag hade inte fast jobb och kunde inte köpa någon. Jag hade inga vänner. Det enda jag hade, var en alkoholiserad far som i sin tur utförde sexuella övergrepp på mig. Har frågat nu om jag får skriva en artikel om det. Ämnet är viktigt. Men en dag fick jag nog och gick, utan att ha någonstans att ta vägen. På den tiden fanns knappt internet och jag visste inte om kvinnojourer heller.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-11-16 21:18:00
|
|
Myran |
Om du vill ha utförligare svar, så får du gärna maila mig.
MVH
Myra
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-11-16 22:16:00
|
|
Lasse P |
Ruggig historia! Tack för svar. Tack även för erbjudande om mail. Avvaktar dock lite och hoppas på artikel från din sida först. Blir det ingen kan du gärna lämna mailadressen när vi stöter på varandra en annan gång. Jag tittar in på denna sajt då och då.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-11-16 23:57:00
|
|
Myran till Lasse P |
Jag har skrivit en längre artikel det vore lite skoj o se vad du tycker om den... om du vill, så får du gärna läsa den... mvh Myra
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-11-17 01:04:00
|
|
Lasse P |
Mycket smickrad. Men just för tillfället är det tyvärr så att jag tagit på mig för mycket redan. Du vet hur det är när man är den engagerade typen... Kanske en annan gång. Vi får se... Om du vill kan du lämna din mailadress här så att jag har den till ett annat tillfälle när jag kanske har mer tid...
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-11-17 01:04:00
|
|
Marlene Karnerfors |
Tack Myran!
|
| |