Kvinna. Skriv dig kåt.

Inlägg #1: Postat: 2004-11-13 22:10:00
Alf Carlsson
Jo, Sunny, precis så kan man beskriva det om man upplever det så. A-C Collin m.fl. efterstrævar EN sanning, vilket materialiserar akten och objektifierar mænniskorna som det i grunden ær synd om. Ær det så att DIN sanning inte motsvarar Collins, så gæspar hon, vilket du inte behøver bry dig om. Problemet ligger inte hos dig utan hos Collin.
Inlägg #2: Postat: 2004-11-13 23:40:00
AC Collin
Alf Carlsson, du förnekar dig inte. Jag kan till skillnad från dig skilja på sak och person när jag kommenterar. Jag låter också omgivningen tycka precis vad de vill. Så jag bara ler. Fortsätt du. Det piggar upp. ;-
Inlägg #3: Postat: 2004-11-14 01:24:00
Alf Carlsson
"skilja på sak och person"??? Det var nog bland det sämsta jag läst på länge. Vad vill du med din text, mer än skapa osäkerhet hos "Sunny" om hon "VERKLIGEN" upplevt det yttersta, det fullbordade, det perfekta? "Så upplever jag dem i alla fall", skriver Sunny i stilla förhoppning om att åtminstone vara nära...och definitivt för att lämna en reservutgång för ett "misslyckat försök".
Inlägg #4: Postat: 2004-11-14 01:35:00
Alf Carlsson
Så jag ska fortsätta pigga upp det infantila, det talanglösa, det positionerande och det totalt värdelöst opportuna, där den litterära orgasmen framstår som en blöt fis i byxan. Jag blir provocerad när dessa neurotiska ambitioner förväxlas med "Fri, tuff och stark... som VÅGAR". Imorgon kanske du vågar låta väggkontakten sitta kvar till kaffekokaren när du lämnar hemmet...
Inlägg #5: Postat: 2004-11-14 08:22:00
AC Collin
Hoppsan, det där tog skruv. ;-
Inlägg #6: Postat: 2004-11-14 19:34:00
Alf Carlsson
Blev du KÅT när jag lät den sjusvansade piskan dansa över din rygg? Blev du KÅT när du märkte att du kunde beröra mig? Jag som kan få stenar att sjunga och kungar att falla på knä med min skrivkonst? Jag kan även beskriva orgasmen så att de sju haven aldrig vill stilla sig - men till vilken nytta Colin? Och skulle du förstå det?
Inlägg #7: Postat: 2004-11-14 19:39:00
Alf Carlsson
Detta är en lek. Jag har absolut inget emot dig personligen, tycker bara anslaget är tröttsamt...Slut parantes...och fortsatt lycka till med jordbävningarna Sunny...
Inlägg #8: Postat: 2004-11-16 10:03:00
Sunny
Tusen tack!
Laddar...