Inlägg #21: Postat: 2004-11-13 13:16:00
|
Ole Tryggvesen |
Sverige kan i alla fall vara stolt över alla sina ensidiga, okunniga och hatiska vänstersympatisörer! Det finns väl inget annat land som härbärgerar så många blinda och döva politiska idioter som vårt kära fosterland!
|
|
Inlägg #22: Postat: 2004-11-13 13:54:00
|
Petra |
Stämmer ett långt stycke, men problemet är nog inte så mycket tidningar eller "vanligt folk" utan det där glatta managementsnacket som sveper in allting och gör det omöjligt att få några besked. Bra initiativ drunknar överallt i vad som snart är en bananrepublik.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2004-11-13 15:05:00
|
jenny |
jag tycker att det finns mycket att vara stolt över vad gäller vårt land. har svårt att tänka mig att någonsin lämna det. självklart kan det bli ännu bättre!!
|
|
Inlägg #24: Postat: 2004-11-13 21:21:00
|
Alfons |
Sverige är inte svenskt längre, vad har vi då att vara stolt över?
|
|
Inlägg #25: Postat: 2004-11-14 01:58:00
|
Jon Hallqvist |
Får! Bä, bä, vita lamm, har du någon ull? Ja vad sjunger man sen, i kör nu allihopa!!!
|
|
Inlägg #26: Postat: 2004-11-14 02:04:00
|
Jon Hallqvist |
Finns det något större intellektuellt vakum än patriotism i vilken form som helst. Jag måste typ vara stolt över det andra har gjort här för att...jag vet inte, men jag måste vara stolt över det annars kommer typ landet att bli sämre eller nåt. Visst är det underbart att leva en illusion...
|
|
Inlägg #27: Postat: 2004-11-14 04:07:00
|
mike |
Jag ar irlaendare, foedd och uppvuxen i England, har en svensk fru, tycker att alla laender har en viss charm, men jag maaste saega att mitt favoritland paa jorden aer utan tvekan SVERIGE. Vet ni svenskar hur bra ni har det? Jag skulle med stolthet ha ett svenskt pass.
|
|
Inlägg #28: Postat: 2004-11-14 08:19:00
|
M |
Efter Dag Hammarskjöld bara utför.
|
|
Inlägg #29: Postat: 2004-11-16 12:47:00
|
Låg panna knutna nävar |
Det är klart man inte kan känna sig stolt över att vara svensk när sverige är en ända stor urfattig etnochick trailerpark. Det är klart att man inte kan känna sig stolt när ens folk inte ens finns med i NE..Ty svenskar är inte ett folk, svenskar är socialdemokrati.
|
|
Inlägg #30: Postat: 2004-11-17 14:30:00
|
Dra åt helvete Sverige! |
Ja vad fan har vi att vara stolta över? Skyhög arbetslöshet och jättestor utslagning? Eller korruptionen och brottsligheten kanske? Fy fan!
|
|
Inlägg #31: Postat: 2004-11-30 14:27:00
|
Anders Klasson |
Visst finns det saker i vår Historia
att vara stolta över,och visst är det
så att vi inte är stolta över våra
nuvarande politiker om våra
förfäder visste vilka vi röstat på
skulle dom nog bli arga.Men till
största delen tror jag att stolthet
över sitt land är en färskvara.
Den kan försämras och den kan
förbättras,den måste vårdas och
underhållas för att vara giltig.
|
|
Inlägg #32: Postat: 2005-06-05 03:30:00
|
saijko |
vad tror du att sverige e? det e stort! vi har en svensk stolthet som vi kommer bevara för vi e stolta över det våra idrottshjältar gör och har gjort! det finns mycker som vi kan va stolta över! vi har riktigt många idrotts hjältar som gör sitt bästa för sverige vihar musik som e känd vi har företag vi har forskare vi har vår kung och drottning m.m kom inte o säg att vi inte har nåt att va stolta över!
|
|