|
Inlägg #21: Postat: 2004-11-17 10:47:00
|
|
Marcus |
Malin.. förlåt... min tystnad beror på min lathet... Jag lyssnar mycket på radio läser mycket tidningar.... och en hel del böcker... men jag skriver inte ner datum namn på tidningen namn på forskare etc....
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2004-11-17 10:48:00
|
|
Marcus |
Jag hade gärna skickat dig en referenslista om jag hade samanställt någon men det har jag inte.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2004-11-17 10:49:00
|
|
Marcus |
En del radioprogram går säkert inte ens att få tag på längre.. som om det där dagiset där dom kom fram till exakt mina slutsatser när dom gjorde expriment på barnen.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2004-11-17 10:50:00
|
|
Marcus |
Det är inte viktigt för mig att i efterhand kunna bevisa att jag har rätt... jag tycker att det är meningslöst.Bilda dig i stället en egen uppfattningn. läs in dig på området. Fråga signaturen H och signaturen Susnnana Svensson dom har säkert mycket matrial.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2004-11-17 12:58:00
|
|
malin |
kommer du inte ha med några referenser i boken heller alltså? jag hade tänkt bilda mig en egen uppfattning... utifrån det materialet du använt dig av. : du kanske kommer ihåg nånting iallafall, även fast du inte skrivit ner det. brainsex har jag noterat, något mer?
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2004-11-17 23:35:00
|
|
Marcus |
Jag inser att redaktören kommer fråga samma sak som du den dagen dom vill ge ut den... men då tar jag det den dagen och kanske gör lite ny resersh. Men jag har faktistk ett litet kaptitel i min bok där jag just pratar om poängen med att inte ha en massa forskningsrapporter etc... .
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2004-11-17 23:37:00
|
|
Marcus |
ja... en hel del radioprogram och en hel del artiklar skrivna av en del debatörer...där har jag faktiskt angivit datum och tidning i dom flesta fall. ... men snälla Malin jag orkar inte plöja igen det .... även om det är för din skull ;- --- egentligen vill jag bara ha ett lungt liv... halvt som halft försöker jag faktiskt lämna all feminism bakom mig och ägna mig åt viktigare saker i Livet :-
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2004-11-17 23:39:00
|
|
Marcus |
Sen har jag mycket egen erfarenhet när det gäller könsroller. Delvis för att jag själv växte upp i den tid då könsollerna skulle utrotas så jag skriver om egna upplevelser. Sen har jag också jobbat en hel del som lärare... och ser dessa könsroller varje dag.. handksas med dessa könsroller varje dag.
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2004-11-17 23:41:00
|
|
MArcu |
jag tycker ärligt talat att du skall bilda dig en egen uppfattning genom att själv vistas i verkligheten... böcker och forskning kan många gånger förvilla otroligt mycket... se bara på fetmaepedemin som ingen lyckas lösa bara för att beslutsfattarna lyssnar på fel forskare.
|
| |