Kvinna. Skriv dig kåt.

Inlägg #1: Postat: 2004-11-09 23:47:00
Laban
Du forstar kicki, att sex numera ska njutas av i cyber/ bockerna och pa massor. Man kan skriva lite kackt om det ocksa. Det ar den nya trenden som overste sexprastinnan AC collin foresprakar. Man laser om andras orgasmer och tar sin lilla del av sexkakan nar verkligheten inte blev sa tillfredstallande som man hade onskat sig. Det kallas for den nya sexfrustrationens solidaritetrorelsen. En typ av sexuellt undernaring och orgasm-bullimisk gemenskap.
Inlägg #2: Postat: 2004-11-09 23:51:00
Laban
Det fanns ocksa en annan sk solidaritetsrorelse pa 70-talet i polen. Men det handlade om polens demokratisering process och inte om orgasmkramper. Demokratiseringen har forskjutits mot underlivet. Nar alla har val fatt sina demokratiska orgasmer blir det en paradis pa jorden. Till pa kopet botar vi alla sjukdomar, svalt, fattigdom och orattvisorna. Ha det.
Inlägg #3: Postat: 2004-11-10 01:24:00
Kicki
Låt mig bara leva i mitt paradis på jorden, med en man som tillfredsställer mig och jag kan leva vidare med mina orgasmer, utan att skriva om dem. På tal om orgasmer Laban, Ahhhhhhhhhhhh.
Inlägg #4: Postat: 2004-11-10 05:23:00
Så ska det skrivas
Lysande Laban :-
Inlägg #5: Postat: 2004-11-10 08:01:00
AC Collin
Laban, du är en sötnos. Men jag anar en viss frustration mellan de raljanta raderna. Den nya sexfrustrationens solidaritetsrörelse och den orgasm-bulimiska gemenskapen var något nytt för mig. Jag läser gärna mer om det, du verkar insatt. Schysta? Missionera. ;-
Inlägg #6: Postat: 2004-11-10 08:02:00
AC Collin
Din teori att man läser för att verkligheten inte blev så tillfredsställande låter så onyanserad, men visst, så kan det säkert vara för många. Men lika vanligt är säkert att man är helt nöjd med livet, sexet och sig själv - ändå kan läsningen bli guldkanten man unnar sig. Och skuldbeläggelse är så jävla trist.

Tack för utnämningen förresten. “Jag vill tacka Gud, mamma, pappa, min man, mina underbara barn...” :-
Inlägg #7: Postat: 2004-11-10 16:13:00
Laban
Du har nog ratt. Allt har tva sidor. Mer prat/skrivande om allt ar bra for att vidga vyerna. Vare sig man vill Take it or leave it efterat. Men av ngn anledning har den nya sextrenden som borjade redan pa 60-talet haller pa att forbilliga det hela. Dessutom verkar det vara mer sexfrustration/ utbrandhet numera trots allt oppnare sexklimat och exprimenterande. En konstig ekvation.
Inlägg #8: Postat: 2004-11-10 16:24:00
Laban
Jag menar om du tittar lite bakat i tiden och jamfor sa har det svarta halet av sexbehov vuxit i manga samhallen. Idag ska man ha mycket mer till for att tillfredstallas. For att kanna ngt. Det har blivit aggressivare och raare. En sport istf intimitet.Nu ska orgasm skildras in i minsta lilla detalj. Vad loser det for problem? Jag kan sjalv sta ut med en eller tva bocker i amnet. Sedan skulle jag nog "sett allt".
Inlägg #9: Postat: 2004-11-10 16:33:00
Biff
Laban, jag tror det handlar om att utforska människan som levande varelse.
Inlägg #10: Postat: 2004-11-10 16:35:00
AC Collin
Jag respekterar det du säger, Laban. Jag tror bara att det är tack vare tabun och förbud avarterna frodas, den trend som du beskriver håller på att förbilliga det hela. Vem vet, snart kanske det pendlar, det brukar ju göra det. Vi kanske sätter kjolar på stolar igen och smeker händen. ;-
Inlägg #11: Postat: 2004-11-10 16:36:00
Laban
Till Svar 3, kicki: Haller med. OOOHhhh, ahhhh, ihhhhh. Jag brinner, rinner, tryter , flyter, darrar, borrar.....
Inlägg #12: Postat: 2004-11-10 16:40:00
Laban
Till alla:Vi far hoppas att det blir en balans snart sa att vi kan fokusera pa de REJALA problemen i samhallet. :
Inlägg #13: Postat: 2004-11-10 18:34:00
Kicki
Laban, min uppfattning beror på att jag sedan länge tröttnat på allt skriveri om sex. Jag har tagit mitt sexliv i egna händer och gör vad som passar mig. Sexakt på stranden, i skogen, i köket under matlagning - vad spelar det för roll så länge det finns lite nyfikenhet kvar mellan två människor.:
Inlägg #14: Postat: 2004-11-10 22:45:00
Laban
Som sagt Kicki, jag haller fullstandigt med dig. For mycket plastisk "designad" sexualitet som vi numera ofta matas med, tar bara bort den naturliga spanningen, goa blygseln och akta nyfikenheten. Det skapar bara en frustrerad hunger som med "junkfood". Dendar vulgo-kulturen tror jag gor mer skada an nytta. HA det.
Inlägg #15: Postat: 2004-11-20 22:54:00
Mysan!
Då var det dags att ställa sig över mannnens ansikte utan trosor och köra sin lilla strippshow.Aaaaaaa can you here me screaming and singning like under the vanilla sky????
Laddar...