Inlägg #1: Postat: 2004-11-15 22:30:00
|
Emma |
HAHA!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-11-15 23:15:00
|
Magnus |
Vad försöker du säga? Att det är OK med sabotage som kan orsaka tågurspårningar som i sin tur medför stora skador på människor och materiel? Att det är OK att skjuta på förbipasserande bussar? OK med mordbrand? Men det är fel att vidta åtgärder mot den sortens beteende? Jag gav denna artikel ett högre betyg än den förtjänade, Sourze borde verkligen införa "0", eftersom "1" ibland är för högt. Som i ditt fall.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-11-16 01:55:00
|
Miguel |
Själv är jag betydligt mer rädd för vissa av mina medressenärer än för sl-kontrollanterna. Men det beror kanske på att jag brukar betala för min biljett.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-11-16 07:56:00
|
Förvirrad |
Denna artikel är fanenmej inte ens värd att kommentera. Jag avskyr verkligen flummare som Xerxes som tycks leva i en helt annan verklighet än vi andra dödliga. Vad är ditt förslag då Xerxes mer än det cyniska skit du häver ur dig här. Att vi ska låta galningar härja fritt och riskera livet på folk. Själv tycker jag mest att det är synd att de 80 poliserna du nämner inte unisont matar bly i kräken som försöker få tåg m m att spåra ur och sedan skyller på varandra.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-11-16 07:56:00
|
Förvirrad |
Denna artikel är fanenmej inte ens värd att kommentera. Jag avskyr verkligen flummare som Xerxes som tycks leva i en helt annan verklighet än vi andra dödliga. Vad är ditt förslag då Xerxes mer än det cyniska skit du häver ur dig här. Att vi ska låta galningar härja fritt och riskera livet på folk. Själv tycker jag mest att det är synd att de 80 poliserna du nämner inte unisont matar bly i kräken som försöker få tåg m m att spåra ur och sedan skyller på varandra.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-11-16 08:47:00
|
MickeR |
Oj oj vad löjligt. Gav den artikeln en etta men skulle i likhet med Magnus nedan gärna gett den en nolla om det varit möjligt. Nu ska jag gå in på Xerxes profil och kolla om jag har rätt i mitt antagande att han är 14 år.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-11-16 10:28:00
|
Reclaimare |
SL borde byta namn till SS! Vi plankar så mycket vi vill så kan knegarsvinen pröjsa! Och AFA krossar sossefascisterna varhelst dom visar sina fula trynen!!!!!
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-11-16 11:52:00
|
XW |
DN 20041013
"Politiker vill ta över kontroll av SL
- SL har länge varit en stat i staten. Vi bör titta på om det inte är dags att skrota bolagsformen, säger Anders Lönnberg, ordförande i landstingsstyrelsens ägarutskott."
|
|
Inlägg #9: Postat: 2004-11-16 17:13:00
|
Tobias Jeppsson |
Roligaste och bästa artikeln jag läst på länge här. Satir/ironi och politik hör definitivt ihop tycker jag och är kraftfullt.
Jag är dessutom helt övertygad om att de som gett dig dåligt betyg har gjort det pga att de har annan politisk uppfattning, du trampade de på tårna alltså.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2004-11-16 19:02:00
|
Seaburg |
Nämen vadåra. Ska man inte få slänga brunnslock på tågrälsen längre. Inte ens sätta eld på spårvagnar... Öhhh.. Vaf... Jädra maffiametoder, liksom.
Jag tror jag slänger ihop en sourzeartikel där jag gnäller på alla fascistsvin som försöker få samhället att fungera och därmed hindrar mig från att ha lite kul. Sååå jädra lågt, asså...
|
|