Vad sägs om kåt, tacksam och glad?

Inlägg #1: Postat: 2004-11-08 12:55:00
Maggan
Men ryck en hora då och sitt inte här och gnäll!
Inlägg #2: Postat: 2004-11-08 13:27:00
Werther
Skulle jag aldrig göra! Jag är emot all slags prostitution, och jag vägrar att använda ordet "hora". Men det är ju symptomatiskt av dig att bemöta mitt inlägg med en sån aggressivitet. Du tycker uppenbarligen om att skämta om andra, men tål inte att man skämtar tillbaka! En sån tjej skulle jag inte ens vilja ha som bekant.
Inlägg #3: Postat: 2004-11-08 16:42:00
Anna Drangel
Werther, jag vet att många har det svårt att hitta någon. Det är inte så lätt för killar, men heller inte för tjejer. Jag har några tjejkompisar som inte har haft sex på dinosaurieslänge...
Inlägg #4: Postat: 2004-11-08 17:28:00
Dom behöver sex!!!!!!!
Kan du inte förmedla en kontakt till Werther då? Slå två flugor i en smäll, så att säga!
Inlägg #5: Postat: 2004-11-08 18:13:00
Werther
Jag har själv sambo. Mitt inlägg var skrivet som ett skämt, baserat på erfarenheter och vänners livsöden.
Inlägg #6: Postat: 2004-11-08 18:13:00
Anna Drangel
Jag har fullt upp att försöka på ett naturligt sätt få dom singeltjejer jag känner att träffa de singelkillar jag känner... Problemet är att de ej har matchande önskemål. Exempelvis kan killen som snart är 40, snart flintis, har ölmage, säga att han vill ha en 20-25 årig tjej. Detsamma säger tjejen snart 35 som också vill ha en 20 årig kille med tvättbräda fast hon själv är lite rynkig, har gäddhäng och dricker lite för mycket...
Inlägg #7: Postat: 2004-11-08 18:14:00
Anna Drangel
Då spelar det ingen roll hur mycket jag påpekar om att dom skulle vara bra för varandra. DOm tycker inte den andre är tillräckligt attraktiv.
Inlägg #8: Postat: 2004-11-08 18:33:00
Ensam genom livet
OK. Men då får dom skylla sig själva!
Inlägg #9: Postat: 2004-11-08 21:55:00
AD
Precis!
Inlägg #10: Postat: 2004-11-09 08:50:00
mludd
Det där med olika möjligheter att hitta någon är faktiskt något jag själv observerat många gånger, kvinnorna/tjejerna verkar gå ut på jakt efter en kille som ska vara "rätt" på många olika sätt, även för ett one-night-stand. Männen/killarna går ut och letar efter vem som helst som ser hyffsad ut och som inte verkar gravt psykiskt sjuk... forts
Inlägg #11: Postat: 2004-11-09 08:52:00
mludd forts
...och sen får killarna höra av sina tjejkompisar att tjejer har minst lika svårt att hitta någon, men har ni tjejer nånsin försökt att gå ut på krogen och bara ta "första bästa" som inte är lika utseendemässigt attraktiv som en trafikolycka? Det är det många killar försöker med, men det är ändå många som går hem ensamma.
Inlägg #12: Postat: 2004-11-09 08:53:00
mludd forts
Detta är väl kanske inte något enormt problem, men det är faktiskt ett område där kvinnorna har övertaget, och jämlikt ska vara jämlikt åt båda hållen.
Inlägg #13: Postat: 2004-11-09 12:04:00
MÅNA
Jaha? Så jag ska nöja mig med vad som helst i jämlikhetens namn? Efter att ha läst här på Sourze ett tag får jag bara svårare och svårare att hitta lämpliga karlar. Jag pallar nämligen inte en viss jargong längre. Kraven har ökat...
Inlägg #14: Postat: 2004-11-09 12:14:00
mludd
MÅNA: Snacka om att läsa mina kommentarer som fan läser bibeln.. Vad jag menade var inte att kvinnor skulle nöja sig med "vad som helst" utan att situationen är sådan att det är kvinnorna som gör valet, hur många män finns det som sitter och småpratar med alla de kvinnor som kommer fram till dem på krogen... forts
Inlägg #15: Postat: 2004-11-09 12:17:00
mludd forts
...och vill ha dem i säng och så fort kvinnorna gått därifrån så småpratar de med sina vänner om huruvida den senaste som kom fram uppfyllde kraven "näeee, hon hade så fula skor, och så drack hon öl, jag skulle aldrig kunna knulla en tjej som dricker öl."? Detta beteende tycker jag mig se ganska ofta hos mina kvinnliga bekanta, även när de någon timme innan "avslöjat" att de bara är ute efter one-night-stand den kvällen...
Inlägg #16: Postat: 2004-11-09 16:41:00
Anna Drangel
Det kanske är så att tjejer inte väljer de killar som sätter på vad som helst - bara dom inte, vad var det du skrev "ser ut som en trafikolycka" i ansiktet. Om det blir något mer kanske man är rädd att killen ska fortsätta med det beteendet.
Inlägg #17: Postat: 2004-11-09 17:55:00
mludd
Anna: När gick du ut på krogen senast? "Alla" killar som lyckas hitta någon av det motsatta könet tillhör gruppen som skulle tänka sig att "sätta på vad som helst", även om de naturligtvis försöker få tjejerna att tro att det bara är just henne de är intresserade av, större chans att "få sig nåt" jag gillar inte riktigt köttmarknads-snacket, men det är svårt att beskriva sånt här utan det
Inlägg #18: Postat: 2004-11-09 21:35:00
Anna Drangel
Du mludd, det var ett tag sen. Blir rätt beklämd när jag väl går ut. Det är rätt panikslaget och desperat därute. Kan hålla med om det!
Laddar...