Inatt gäller det i USA!

Inlägg #1: Postat: 2004-11-02 18:54:00
Malin Michea
Jag är rätt imponerad över hur båda kandidaterna har genomfört valrörelsen - den som tror att Bush är korkad är nog ute och cyklar. Han kan sina saker. Det gör även Kerry, han uppträdde lysande i debatterna. Två goda talare, båda två, men jag håller på Kerry för jag är liksom du nyfiken på vad han kan åstadkomma. Har dessutom pga av min ställning i fråga om dödsstraffet alltid haft ett horn i sidan till Bush..men, men.
Inlägg #2: Postat: 2004-11-02 18:57:00
Mike
Ja det där var ju nyanserat, och inte alls något exempel på en svart/vit världsbild.
Inlägg #3: Postat: 2004-11-02 20:16:00
Lars Nilsson
Det folk i Sverige har så förtvivlat svårt att förstå är att alla Bushanhängare inte är rika, vapenfixerade kristna fundamentalister och att Kerryanhängarna inte är fattiga, freds- och FNälskade figurer med socialt patos. Men svensk media duger tyvärr inte till att ge en mer nyanserad bild av USA:s folk.
Inlägg #4: Postat: 2004-11-02 23:09:00
blerry
bli blatt bläller blet bli blUSA. bla bla.
Inlägg #5: Postat: 2004-11-03 09:08:00
Sandra Gustafsson
"...gäller det i USA!" Jag måste bestämt hävda att det som händer i valet over there, TYVÄRR kommer att ha en stor effekt på oss andra dödliga. Bort med Busch!Har ni förövrigt sett Eminems senaste ? musikvideo som handlar om valet? Mkt bra.
Inlägg #6: Postat: 2004-11-03 13:43:00
Thomas L. Aabo
"...lyckades Bush och al-Qaida gemensamt med konststycket att polarisera världen..." ?!! Nu är du väl ändå ute och cycklar i den totala sinnesförvirringen!
Inlägg #7: Postat: 2004-11-03 19:32:00
Bush-up
Ibland är man skamlös och önskar att Bush vinner presidentvalet. Han har en överlägsen begåvning att göra narr av USA. Clinton bombade Afghanistan, Sudan, Jugoslavien och Irak och dessutom hade han talangen att få unga tjejer bli kuksugare utan att han förlorade nämnvärd i omvärldens ögon. Så Kerry kan vara lika farlig som Clinton. Bush kan däremot göra att världen förlorar den totala respekten för USA och då är det slut med lyxlivet. Heja Bush!
Inlägg #8: Postat: 2004-11-04 00:10:00
Jiss
Bush & co. SATAN...Bush lakejer, moderater, republikaner Satanister.
Inlägg #9: Postat: 2004-11-04 10:18:00
Bush-up
Den där Bush verkar vara en skön snubbe, charmig och rolig. Visst är han det. Eller vad sägs, 160 000 soldater i Irak där dom torterar och skjuter vilt, kvittar om det är barn eller kvinnor, och oljan kontrollerar han, sionisterna får miljarder dollar för att hålla palestinier stången, skjuta vilt, kvittar om det är barn eller kvinnor. Den där sköna snubben är ledare för en krigsmakt som är större än tio näst följande krigsmakter tillsammans.
Inlägg #10: Postat: 2004-11-04 21:16:00
Bushs message to the world
Divided we stand,together we are falling
Inlägg #11: Postat: 2004-11-07 21:14:00
Linda Björling
Häromdagen fick jag ett mejl från en amerikansk vän där han bad hela det svenska folket, ja världen, om ursäkt för att hans land inte fått en ny president. Humor enligt somliga, tragik enligt andra.
Laddar...