Kvinna, tyck rätt eller håll käft

Inlägg #1: Postat: 2004-10-31 12:50:00
forts.
Jag är inte hundra på att det är Staller som porrskådis som är det enda skälet. Du skriver: "Staller gjorde sig ökänd på 80-talet som porrstjärna och sedemera gjorde hon även karriär som politiker då hon blev invald till italienska parlamentet. En sådan människa borde onekligen ha mycket intressant att säga."
Inlägg #2: Postat: 2004-10-31 12:50:00
forts.
Hon kan förvisso ha mycket att berätta, men den politik hon stod för var väl inte enbart sexliberal? Och den "politiska karriär" du nämner tror jag nog nämns som ett enda stort fiasko då hon var allt utom politiker... Jag vill minnas att hon även omtalades som fascist, och det kan ju kanske, "mellan raderna" också bidra till motviljan?
Inlägg #3: Postat: 2004-10-31 16:56:00
Michael Lundahl
"Har heller aldrig hört någon sexsäljare, som inte spelar "spelet" fullt ut..." Då har du inte härt tillräckligt. Exempelvis Annie Sprinkle talar gärna om de "occupational hazards" som finns inom sex-säljar branchen och säger mer än gärna: "Om du inte mår bra av jobbet, sluta!".
Inlägg #4: Postat: 2004-10-31 18:31:00
Inger
Sexsäljare innefattar olika grupper och även där inom finns förakt för den "andres" jobb medan man tycker sitt "eget" är okej... Det finns många bottnar, en del diskuteras varken från den ena sidan - "mot" - kontra "för". Det finns mycket som sexsäljaren heller inte berättar och det beroende på vem som finns i närheten...
Inlägg #5: Postat: 2004-10-31 18:31:00
Inger
Men det finns andra yrken som även har sina "svarta fläckar". Även bödeln och dödgrävaren berättar inte allt när, var och hur som helst och till vem. Men frågan kanske gällde C Staller och om hennes förflutna som porraktör var den enda orsaken till att hon inte blev inbjuden? Vem bjöd förresten in henne? De hade väl sina skäl att redovisa för inbjudan? Missade jag det i din text?
Inlägg #6: Postat: 2004-10-31 22:03:00
Michael Lundahl
Står i Aftonbladets artikel.
Laddar...