Anklagad för våldtäkt

Inlägg #1: Postat: 2004-10-29 15:45:00
Myran
Och för er som inte orkar gå in på länken har jag kopierat lite:

Ur Expressen:

Flickan har läkarundersökts och våldtäkt konstaterats, enligt polisen. Teknisk undersökning har gjorts på platsen, och man har "gjort vissa fynd", säger Grönskog.
Inlägg #2: Postat: 2004-10-29 15:45:00
Myran
Eller ljuger polisen där? Ja, enligt Sunny, för enligt Sunny finns inga bevis. Inte enligt hennes källa. Men dock enligt min källa, då jag är anhörig till flickan!
Inlägg #3: Postat: 2004-10-29 16:26:00
Bergmark
Vad som stog i expressen är redan diskuterat och knappast någon definitiv sanning. När fick du uppgifterna från familjen? Direkt efter händelsen eller har du fortlöpande kontakt. Föräldrarna kanske också av någon anledning blivit övertygade. Kanske en polis som pratar om konstaterad våldtäkt fast han egentligen inte vet.
Inlägg #4: Postat: 2004-10-29 17:39:00
Myran
Jag tänker som jag sa inte gå in på det, du får helt enkelt LITA på att jag VET att hon blivit utsatt!
Inlägg #5: Postat: 2004-10-29 18:14:00
Bergmark
ok
jag respekterar det. återstår i så fall den konstiga situationen att officiellt har flickan hittat på allting när det i verkligheten har skett en våldtäkt.
Enligt dig jobbar alltså polisen på fallet fortfarande?
Inlägg #6: Postat: 2004-10-29 18:39:00
Myran
Jag har inte pratat med föräldrarna på någon dag, så jag vet inte nu, men det gjordes senast jag hörde något. Men hon har fått underlivsskador osv.
Myran - Nu och för alltid

O ursäkta att jag sa en elak sak i går
Laddar...