Ge klubbarna deras verktyg

Inlägg #1: Postat: 2004-10-31 17:28:00
Bergmark
Det har ju varit rent chockerande att se krav på att klubbarna ska "ta tag i problemet". Trots total avsaknad av någon som helst idé till en lösning av problemet kräver man krafttag.
Inlägg #2: Postat: 2004-10-31 17:39:00
Anti MIF, Malmöbo.
Elitidrotten är ingenting att ha. Jag hatar den. Lägg ner alla högre serier, fotboll som ishockey. Dom tillfredställer endast människornas primitiva egenskaper. För många år sedan såg jag en ishockeymatch mellan Mora och Malmö IF, det var innan Malmö platsade i Elitserien. Malmö ledde 6-0 och publiken hånade Mora. Du kan tänka dig när jag idag läste i tidningen att Mora hade vunnit över MIF hur jag hoppade högt, äntligen.
Inlägg #3: Postat: 2004-10-31 21:45:00
sten
Eftersom det är en relativt liten klick av supportrarna som ställer till bråk skulle det antagligen vara direkt lönande om polisen punktmarkerande dem och såg till att gripa dem vid första brott
Inlägg #4: Postat: 2004-11-01 00:47:00
kalle
Bra referat av Debatt för dom som inte såg det. Men skriva referat kan du göra ngn annan stans, lite bredare research kanske du ska försöka dig på i framtiden om du ska vara kvar här.
Inlägg #5: Postat: 2004-11-01 00:53:00
J*
"Fotbollen kommer bli ett minne blott och folkhälsan kommer gå i botten med samma takt som kriminaliteten kommer att öka på gator och torg." Nu kan du väl ändå inte vara seriös med den här analysen, kvasivetenskap när den är som absolut värst.
Laddar...