Inlägg #1: Postat: 2004-10-25 17:11:00
|
Gori |
Att notera sina intryck ar en sak, att spela dum ar en helt annan sak.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-10-25 18:33:00
|
Bong |
Det är sorgligt att läsa Jons och Goris kommentarer här. Jag tycker att artikeln är bra skriven utan att den tar ställning för någon av sidorna, en bra beskrivning av vardagen. Jag kan inte förstå hur man kan komma med såpass aggresiva kommentarer mot den här artikeln.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-10-25 18:46:00
|
Jon Hallqvist |
Bong: Kanske på grund av den infantila ignoransen den uppvisar?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-10-25 19:17:00
|
Gori |
Jag haller med. Visst ar det synd om varenda manniska som lever fattigt. Vare sig jude, muslim, kristen, eller kommunist. Men att skriva smetiga artiklar utan att klargora de historiska och politiska bakgrunden ar att vinkla den verkligheten Eva ser till en lognaktig snyftsaga.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-10-25 19:29:00
|
Gori |
Den uppfattning jag fick var att hon presenterar tva grupper som skadar varandra pa lika vikor. Vilket ar inte sant. Dessutom att dra med snyfthistorier om hemlosa judar utan att namna att den Israeliska regeringen inte tar ansvar for sina fattiga ar skev information. Israel bygger upp en av de starkaste och dyraste slaktarmaskinerna i varlden och slaktar sina grannar pa OBEHORIG mark.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-10-25 19:29:00
|
Gori |
Eva ger sken av att de sjalvforsvarande palestinerna ar delaktig till den hemlosa judarnas elande. Viket ar bara sa infantilt fel och korkat vinklat.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-10-26 13:17:00
|
joachim |
Det finns inga ursäkter för massmorden på det palestinska folket. Sydafrika och Nazityskland har fått sota för sina idiotier. När skall Israelerna straffas?
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-10-27 16:37:00
|
sten |
Vare sig man sympatiserar med israel eller palestinierna, jag tillhör Israel.kritikerna är det mycket intressant att läsa Evas vittnesmål. Vad skulle det bli för förståelse eller insikter om båda parter vore tysta?
|
|