|
Inlägg #1: Postat: 2004-10-22 02:15:00
|
|
forts.. |
Varför skulle juryn behöva sätta sig in i dina kläder? Vill du ha någon sorts sympati? De är där och ska göra sitt jobb, deras jobb är att bedömma dina skickligheter på scenen, din röst, dina blickar vilka jag personligen tror är anledningen till att du går hem i folkstugorna och dina rörelser osv osv. forts..
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-10-22 02:16:00
|
|
forts.. |
Förstår inte riktigt ditt argument, problemet är att du ska vara felfri på scenen, de vill inte ha någon stjärna som "kanske" gör ett bra framträdande. Javisst, du är ny i branschen och har mycket att lära dig, bland annat dina argument, men samtidigt så är det argument du använder bland de sämsta som finns. Det är helt orelevant och därmed tycker jag inte om din text.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-10-22 13:53:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Den här kommentaren är ganska onödig. Tänk på att tösen bara är sexton!
Och hon ger läsarna insikt i hur svårt det är att lära sig en ny sång på kort tid. Jag vet det själv.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-10-22 21:12:00
|
|
Petig |
Tösen är över tjugo.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-10-24 11:52:00
|
|
menar |
det är en tävling.. för POP-idol.. ingen lek å dalt för icke talangfulla.. när ska svenska folket inse det och rösta ut tjejen? hennes nivå är ju på-stå-med-hopprep-hemma-i-flickrum-stadiet
jag tycker det var en skymf mot nathalies enorma talang att hon fick åka ut med vetskapen om att stina satt säkert - skandal
|
| |