Mäns våld - nej, feministers misshandel

Inlägg #1: Postat: 2004-10-22 18:20:00
Marcus
nej .... du ger mig en fingervisning om din IQ min vän, IQ är förmågan att se kreativ lösning på ett problem. Ditt problem är att hitta mitt svar på inlägget. Det finns två möjligheter varav du bara tänkte på den ena: Någon annan skrev samma sak som du. Marcus har svarat på den.
Inlägg #2: Postat: 2004-10-22 18:22:00
Marcus
alternativ 2 som din hjärna inte lyckades se... är att DU har ställt frågan på ett annat ställe.... därav "exakt samma inlägg" Jag har alltså svarat på DIN fråga som DU har publicerat men jag svarade bara på ETT av dom ställena som DU publicerade SAMMA fråga på. Exakt samma fråga. Exakt samma inlägg.
Inlägg #3: Postat: 2004-10-22 18:25:00
Marcus
Vad du nu måste göra är att tänka efter "Var skrev jag Arash samma inlägg?" och sen leta upp det..... Jag hoppas att du har en aning om var du skriver dina inlägg.... annars får du som du säger leta igenom 40-60 inlägg.
Ha en bra dag min vän! :-
Inlägg #4: Postat: 2004-10-23 18:35:00
Gori
Visst kan man kritisera hela feminismen! Om Arash tror att feminist-skitsnacket sorteras under VETENSKAP sa ar han bara waaaay rolig. Dessutom tror han bara att eftersom ngt verkar bra och cool i teorin sa maste det vara "sann". Snacka om IQ!! Marcus ar ett bra exampel pa att denna feministiska hatpropagande har hemska effekter. Alla ar inte lattlurade. Tack igen Marcus for din artikel.
Laddar...