Bush verkar vara en skön snubbe

Showing page 5 of 5: 1  2  3  4  5
Inlägg #81: Postat: 2004-10-25 18:57:00
Tex
Varenda ignorant amerikan som tro pa "God bless America" klyschan ar medskyldig i skiten. God bless the world and not only America! Vilken idiot som helst borde vid det har laget forstatt amerikas intentioner efter invasionerna i Afghanistan och Irak. Det ar ungefar som att den amerikanska ku klux klan skulle gora en terror attack och sedan Saudi skulle bomba tusentals manniskor i sverige bara for att de ocksa har kristen bakgrund.
Inlägg #82: Postat: 2004-10-25 19:12:00
Tex
Till Svar 66> Tack TjingTjong. Du verkar ocksa lika rolig som Mike.
Inlägg #83: Postat: 2004-10-25 19:20:00
Mike
LOL. Eftersom du och JS är tämligen ensamma om era virriga teorier, i alla fall utanför blöjvänsterns chattrum, så får jag väl erkänna att jag till skillnad från dig inte är "vilken idiot som helst". Att du framför din parodiska analys av USAs "agenda" med sådan malplacerad arrogans gör inte saken mindre komisk.
Inlägg #84: Postat: 2004-10-25 20:20:00
Tex
Du har sakert lika ratt som Bush och hans gelikar. Jag ar heller varken vanster eller kommunist. Men din paranoia om att som stampla allt som kanns jobbigt for dig som kommunistiskt har vissa likheter med Uncle Sam. Far du allmosor av republikanerna?Du kommer aldrig att fatta vad som pagar i varlden, men det kan den klara sig utan. Jag lamnar dig med dina tecknade serier. Bye.
Inlägg #85: Postat: 2004-10-25 21:33:00
Mike
Du anklagar mig för att vara paranoid!!!???? Det är till att ha självinsikt, herr konspirationsteoretiker. Akta dig så jag inte bussar frimurarna och sionisterna på dig.
Inlägg #86: Postat: 2004-10-26 03:12:00
Tex
One more time: Man ar EJ konspirationsteoretiker bara for att man ser att de flesta amerikanska presidenter har haft freemansoon och sionist kopplingar. Fraga vilken graduate in american politicscience eller studera andra kallor, Please! Det ar verkligheten for faaasiiken. Bara for att DU forstar dig INTE pa hur religiosa fundamentalister funkar och tanker, sa ar det inte MITT feeeel. Maken till upphakad traskalle har jag inte sett i mitt liv. HUH!
Inlägg #87: Postat: 2004-10-27 03:37:00
Mike
Right, death to ZOG, liksom.
Inlägg #88: Postat: 2004-10-27 07:15:00
Tex
Du verkar vara en riktig Sodom&Gommora cheerleader du.
Inlägg #89: Postat: 2004-10-27 07:28:00
Tex
OK, got it. Bush klanen och hela den amerikanska imperialist apparaten har for plan att sprida fred och demokrati och frihet i varlden utan att ta ngt i gengald. Dessutom ska de upphoja Islam till skyarna och sedan gulbelagga alla gatorna i USA. Och sa ska de ge alla sina kritiker vackra blommor. *myser*
Inlägg #90: Postat: 2004-10-27 14:28:00
Mike
18:03 - THE WORLD ACCORDING TO CONSPIRACY THEORISTS: I just learned that Bush is like a nazi and his grandfather worked for Hitler – and he is working for jews. He is completely controlled by neoconservaties and Israel – and he is completely controlled by their enemies in Saudi-Arabia….
Inlägg #91: Postat: 2004-10-27 14:30:00
Mike
His family is obsessed with hatred towards Saddam – and, as vice president, his father installed Saddam as dictator. At least according to the documentary The World According to Bush, on Dokument utifrån. Footnote: Saddam got power in 1968 and made himself dictator in 1979, Bush the elder became vice president in 1981.
Johan Norbergs blog 04-10-24
Inlägg #92: Postat: 2004-10-27 20:00:00
Tex
Amerkansk politik omfattar _mycket_ mer an Bush klanen. Det finns krafetr bakom scenerna som varje president maste lara sig att samarbeta med. Just Irak kriget var ett urbota idiotiskt grepp. Fattde de inte hur stark islam ar i de omradena. Trodde de att det ar bara att klampa in och alla skulle jubla??! Urbota dumt. Dessutom ar kapitalismen ett av satans redskap. : Satan ar samma snubbe som bossar over alla som vill ha allt nu, alla maktgalna ;
Inlägg #93: Postat: 2004-10-27 20:08:00
Tex
USA och Israel kan bara inte sta ut med muslimerna. forstar man detta sa behovs inga fler teorier. Just nu har Iran byggt en atomvapen missil som racker till anda fram till Israel. Israel ar Americas vakthund i omradet. Mellaostern ar rik pa olja och naturresurser. Omradet ar nara till kina och indien som haller pa att bli stora makter. Go figure.
Showing page 5 of 5: 1  2  3  4  5
Laddar...