Blodet

Showing page 3 of 3: 1  2  3
Inlägg #41: Postat: 2004-10-24 00:36:00
Sören Wallsten
Det är långt steg från att en person med problem skär sig i armen till att ta livet av sig. Varför Malin skrev artikeln var kanske att visa hur en sådan person upplever det, vad vet jag.
Inlägg #42: Postat: 2004-10-24 00:38:00
Sören Wallsten
Jag förstår också att du tar ut din ilska på Malin. Jag har också många gånger blivit arg på människor omkring mig, som jag uppfattar gjort mig illa. I efterhand har jag förstått att berott på mina egna problem med kontakt med andra.
Inlägg #43: Postat: 2004-10-24 06:19:00
Sören Wallsten
Jag ska göra ett tillägg. Jag har alltid undvikit bli arg på andra som har problem själv. Jag har alltid undvikit lägga sten på börda.

Jag vet inte riktigt hur stora problem Malin har, men då är det onödigt att ge henne mera problem.
Inlägg #44: Postat: 2004-10-24 11:47:00
Sunny till Lex
Vad du än skriver om så finns det alltid de som tar illa vid sig: Det är ofrånkommligt. Att sluta skriva av den anledningen är inget alternativ.
De som vet med sig att de inte gillar vissa skribenters artiklar eller böcker kanske ska hoppa över dem? Det måste var o en avgöra själv. Det finns vissa ämnen som jag själv hoppar över att läsa om : Det gör för ont.
Inlägg #45: Postat: 2004-10-24 11:57:00
Sunny forts
Angående självmord så är det ett faktum att även föräldrar tar sina liv. O när man mår som allra dåligast TROR man ofta att barnen skulle få det bättre ifall man själv dog. Man ser bara hur dåligt de mår av en mamma som befinner sig innne i en dimma av ångest.Som säger at hon vill dö. Man tänker att barnen får ett bättre liv med bara sin friske trygge pappa. Det är fel. Barnen mår alltid värre ifall man tar sitt liv.
Inlägg #46: Postat: 2004-10-24 11:59:00
Sunny till Sören
Det finns alltid de som gillar att lägga stenar eller ifall de kunde berg på andras bördor.De bryr sig inte om texten utan vill knäcka personen som skriver. Någonting man skrivit träffat den där punkten som triggar igång dem.Man får bortse ifrån dem. Har en kompis som skriver i en dagstidning: Ni skulle veta vilka sjuka brev hon kan få.
Inlägg #47: Postat: 2004-10-24 12:02:00
Sunny fort
Ämnen som trigggar "dårskrivarna" är bland annat porr,våldtäkt,incest,psykiska sjukdommar mm. De må skriva hotfullt ibland men är nästan aldrig farliga. Det gäller att minnas att deras reaktion är DERAS problem o inte ta på sig det oxå.
Inlägg #48: Postat: 2004-10-24 12:05:00
Sunny til Lex
Inlägg 34: ja du kan ju alltid försöka! Lol
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Laddar...