Var vänlig skriv på här...

Inlägg #1: Postat: 2004-10-19 14:37:00
Sofia
Nej, det är väl inte direkt för pappaersskrivandet som man gifter sig... vad jag menar är själva principen; folk gifter sig av bara farten, utan att tänka efter. Att lova någon evig kärlek är ju att gräva en grav åt kärleken. Hur många gifta par har ma inte sett som börjar skita i varandra sen de har gift sig, för de är falskt invaggade i tron att "nu är vi ju ändå gifta"?
Inlägg #2: Postat: 2004-10-19 15:42:00
Jörgen Öhlund
absolut. och egentligen är väl dagens samhälle ett extra svårt samhälle att vara gift i eftersom vi hela tiden blir matade med relations information, och alltid tror att något är fel på förhållandet för att det kommer en liten motgång. men de som lyckas och trotsar alla naturlagar, de ser jag upp till.
Inlägg #3: Postat: 2004-10-20 14:35:00
Sofia
Ja, verkligen. De som vårdar kärleken och får den att spira livet ut har lyckats med något stort. Men det har nog inte att göra med om man är gift eller inte, snarare ett försök och en vilja till förståelse för den andres livsrum.
Inlägg #4: Postat: 2004-10-20 18:10:00
Jörgen Öhlund
jag håller med dig, men jag förstår även dem som tycker giftemålet i sig också är viktigt och "heligt". har du inte sett bröllopsprogrammet på TV3?*skrattar*
Inlägg #5: Postat: 2004-10-29 03:13:00
Evy
Jag märkt att svensk mentalitet är mycke jag har mitt och du har ditt , som latina älskar jag dig blir vi enkelt ett. Och pratar med dig om mina funderingar och galenskap. Jag drar med dig till spanien och pantar burkar tillsammans till du sitta för dig själv bra för jag ska lyssna på musik och vråla ut texterna i olika rum men vi e 1. Är ihop med en svensk kille nu och detta e helt nytt för honom men han kämpar för vi älskar vara
Inlägg #6: Postat: 2004-10-29 03:20:00
Evy
Jag tänkte mycke förr att om du älskar mig behövs ingen ring, men varför hoppas mitt hjärta till av glädje och kärlek när folk frias till varandra? Kanske för att gifta sig innebär att jag ger mitt allt till dig och vad som än händer finns jag här för dig i torrt och våt, jag har bestämt mig att det är dig jag till vara med . Hoppas en dag att gifta mig och inte ta min älskade för given bara för han har min ring på sitt finger. Jag har hört och sett latino äktenskap som har lidit så mycke men ->
Inlägg #7: Postat: 2004-10-29 03:28:00
Evy
--> fortfarande med varandra. Tre år utan att lämna sig kära men den är 1 och det är den mot världen, jag vet en svensk man som varit sambo 27 och idag lämnar henne eftersom han har blivit förälskad i en annan dam 1 vän till dem varför lämnar man en 27 årig relation pga en förälskelse. Samma sak hände mig i ett 3 årig förhållande jag blev kär i någon annan , men jag lätt det hända ,jag satte mig i den situationen, och ->
Inlägg #8: Postat: 2004-10-29 03:29:00
Evy
--> fortfarande med varandra. Tre år utan att lämna sig kära men den är 1 och det är den mot världen, jag vet en svensk man som varit sambo 27 och idag lämnar henne eftersom han har blivit förälskad i en annan dam 1 vän till dem varför lämnar man en 27 årig relation pga en förälskelse. Samma sak hände mig i ett 3 årig förhållande jag blev kär i någon annan , men jag lätt det hända ,jag satte mig i den situationen, och ->
Inlägg #9: Postat: 2004-10-29 03:36:00
Evy
Jag lämnade inte min 3 åriga förhållande vi hade gått igenom mycke för att bara lämna allt. Och livet funkar på så sett att jag antagligen skulle sitta i samma sitts som jag satt i min 3 åriga förhållande med den nya killen. Obotlig latina romantiker eller dum som mina svenska kompisar sa
Inlägg #10: Postat: 2004-10-29 03:38:00
Evy
Jag lämnade inte min 3 åriga förhållande vi hade gått igenom mycke för att bara lämna allt. Och livet funkar på så sett att jag antagligen skulle sitta i samma sitts som jag satt i min 3 åriga förhållande med den nya killen. Obotlig latina romantiker eller dum som mina svenska kompisar sa
Inlägg #11: Postat: 2004-10-29 03:39:00
Evy
Inlägg #12: Postat: 2004-10-29 03:42:00
Evy
Inlägg #13: Postat: 2004-10-29 03:47:00
Evy
Inlägg #14: Postat: 2004-10-29 03:49:00
Evy
Inlägg #15: Postat: 2004-10-29 03:57:00
Evy
Laddar...