|
Inlägg #1: Postat: 2004-10-18 00:24:00
|
|
H-boi - forts. |
Vi föds till att bli syndabockar. Det är som du säger psykisk misshandel, som ger folk men för livet. Vi växer upp och lär oss bl a att se vår sexualitet som något äckligt och perverst, medan kvinnor uppmuntras att onanera i käcka TV-program. Det är sjukt och skadar/har skadat många, däribland mig själv.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-10-18 00:32:00
|
|
Marcus |
Precis!! vår sexualitet är äcklig egoistisk och pervers, när kvinnor lär sig att njuta av sin kropp och att kräva saker i sängen, lär vi oss att glömma vår njutning och tänka på ishockey för att inte komma för tidigt. Kvinnor uppmanas att läsa om sex och vi får veta att det är något fel på oss för att vi läser porrtidningar.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-10-18 10:18:00
|
|
Sune |
Shet! Hokey har jag aldrig tänkt på. Jag brukar fantisera om en skidtur över nordpolen.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-10-18 14:09:00
|
|
Lasse P |
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Det finns inget sådant som "att komma för tidigt"! Komma för tidigt för vadå?!?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-10-18 14:42:00
|
|
Pepsi |
Killar kommer för tidigt av samma anledning som tjejer kommer för tidigt. Skillnaden är att killar inte behöver fakea. Bara att spruta så man slipper jucka mot den döda fisken och får sova gött istället.
|
| |