Polisen ska tåla skit!

Inlägg #1: Postat: 2004-10-14 20:07:00
Sandra Gustafsson
Hej ARG: Nej, jag sitter inte hemma och tycker till om andra. Jag har arbetat och vikar ibland mycket med barn/tonåringar med sociala svårigheter. har nästan blivit av med knäskålar, hår och fingrar och blivit kallad det mesta. Men jag visste vad jag gav mig in på.
Inlägg #2: Postat: 2004-10-14 20:47:00
ARG
Man ska anda vissa lite "dignitet" och satta hart mot hart. Hur mycket ska man forsta och acceptera?? Jag har sjalv arbetat med jobbiga grupper och jag ska saga dig att du faktiskt far mer respekt om du ar lite mer restriktiv och far dem att haja till, an att erbjuda dem frilejd till slapphet. Ingen tjanar pa att ta emot skit, det skall anmallas. Bade for din skull och for "samhallsoffret" . Jag tror man haller pa att dalta sonder folk i Sverige. MVH
Inlägg #3: Postat: 2004-10-15 20:19:00
Sandra Gustafsson
ARG: Jag har inte sagt till dem att det är ok att slå/hota etc mig på arbetet, men det sker ändå. Det handlar inte om att ngn personal där är slapphänt - vi har också regler för vad som "får" sägas, men det sker ju ändå.
Inlägg #4: Postat: 2004-10-18 15:37:00
Verkligheten
Allt detta daltande i samhället har ju löst mycket...snorungarna idag respekterar inte sina föräldrar, lärare och ...poliser. Tydligen verkar du välkommna denna utveckling sandra men jag kan personligen inte se fördelarna med den. Tycker personligen att alla nerlagda regementen kan få bli ungdomsanstalter där de små kräken kan få lära sig veta hut. Då hittar vi en vettig sysselsättning för alla avskedade befäl med...
Inlägg #5: Postat: 2004-10-20 20:57:00
kento
Hur många gånger skriker snutjävlarna jävla blatte da???
Bara bra at de får igen, tur att det e några som vågar å ja e en av dem som säger vad jag tycker......
Laddar...